אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קדחת הקניות בארה"ב: 4 מיליון קונים בדקה צילום: shutterstock

קדחת הקניות בארה"ב: 4 מיליון קונים בדקה

לאחר סיום מבצעי "שישי השחור" בסוף השבוע, הגיע תורו של "Cyber Monday", ואתרי האינטרנט מציעים הנחות מפליגות, שוברי מתנה ומשלוחים חינם

01.12.2009, 12:19 | סוכנויות הידיעות

לאחר סיום מבצעי בלאק פריידי שסימנו את תחילת הקניות לחגים בארצות הברית, הגיע תורו של "יום שני המקוון" (Cyber Monday) למשוך קונים באינטרנט.

אתרי הקניות באינטרנט מציעים הנחות גבוהות, מחלקים שוברי שי במתנה, משלוחים חינם וכל גימיק אחר שעולה על דעתם כדי למשוך לקוחות להוציא אפילו יותר כסף על קניות החג. נראה שהקונים הגיבו בהתלהבות לכל אסטרטגיות השיווק הללו, שכן נרשמו 4.3 מיליון קונים בדקה. כך על פי נתוני חברת אקמאי (Akamai) שעוקבת אחר יותר מ-270 אתרי קניות באינטרנט, כגון האתר של רשת הבגדים אמריקן איגל. החברה מסרה כי חלה עלייה של 39% בתנועת הגולשים בהשוואה לשנה שעברה.

הערכות של פדרציית הקמעוניים הארצית ציפו לכ-96.5 מיליון קונים דרך האינטרנט ביום שני, עלייה מ-85 מיליון ב-2008.

אמזון היתה אחת הנהנות העיקריות של מבצעי סייבר מנדיי. קרייג ברמן, דובר אמזון, הודיע כי הקינדל היה המוצר הנמכר ביותר ביום שני. "נובמבר הפך להיות החודש הטוב ביותר מבחינת המכירות של קינדל מאז שהשקנו את המוצר לפני שנתיים", הוסיף ברמן, אם כי הוא סירב לפרט כמה יחידות נמכרו.

תגיות