אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גזית-רוטנברג: הלקוחות הגדולים שומרים על איפול

גזית-רוטנברג: הלקוחות הגדולים שומרים על איפול

הלקוחות של משרד עורכי הדין, עליהם נמנים מיקרוסופט, שופרסל ופרטנר, נמנעים מלחשוף האם ימשיכו בהתקשרות עמו

03.12.2009, 09:34 | איתי הר אור

למרות גודלו הבינוני העניק משרד רון גזית בשנים האחרונות שירותים משפטיים לחברות ענק ישראליות וזרות, והתהדר ברשימת לקוחות מפוארת.

רבים מלקוחות המשרד המתפרק הגיעו לגזית דרך אשתו לשעבר דרורית, בתו של מוזי ורטהיים. עם הלקוחות שהמשרד נתן להם שירותים משפטיים שוטפים נמנים החברה המרכזית למשקאות (קוקה־קולה), מיקרוסופט, שופרסל, קשת, פרטנר ואל על. שירותים משפטיים בנושאים פרטניים כגון מכרזים נתן גזית לחברות תנובה, בזק, בנק לאומי, בנק מזרחי טפחות ומגדל. בנושאי מחשבים וקניין רוחני טיפל המשרד ב־MSN ישראל, ובענייני הסדרת זכיינים טיפל באדידס, קרלסברג ופלייבוי.

ניסיון לקבל אתמול את תגובת הלקוחות נענה ברוב המקרים בתשובות מתחמקות, והלקוחות לא מיהרו לחשוף את תוכניותיהם לגבי המשך ההתקשרות עם גזית לאחר התמזגותו עם גורניצקי.

ממיקרוסופט לא נמסרה תגובה רשמית, אך ההערכות הן כי גם בענקית ההייטק טרם הוחלט אם כיצד להמשיך ולהתקשר עם משרדו של גזית.

תגיות