אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי רכישת קופרגייט: סיגמא דיזיינס מציגה ירידה של 31% במכירות צילום: פלג "הפק" אקר

אחרי רכישת קופרגייט: סיגמא דיזיינס מציגה ירידה של 31% במכירות

המיזוג החדש בין החברה האמריקאית לקופרגייט הישראלית מתחיל ברגל שמאל. מנכ"ל החברה: "קופרגייט תספק לנו הכנסות של 10 מיליון דולר ברבעון"

03.12.2009, 13:09 | אסף גלעד

סיגמא דיזיינס, שרכשה בחודש שעבר את חברת הסטארט-אפ הישראלית קופרגיט, דיווחה הלילה (ה') על ירידה של 31% בהכנסותיה ברבעון השלישי. נכון לסוף אוקטובר הכניסה החברה 35.5 מיליון דולר בלבד, בהשוואה ל-51.3 מיליון דולר ברבעון השני של השנה. גם בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד רשמה סיגמא ירידה של 24% במכירותיה. מאז השלמת העסקה בין קופרגייט לסיגמא, עלו מניות סיגמא הנסחרת בנאסד"ק בכ 3.3%.

"אנחנו מאוכזבים מהדיווח", אמר ת'ין טארן, מנכ"ל סיגמא דיזיינס. "את הירידה בהכנסות ניתן להסביר במספר אירועים שמשפיעים על מוצרי הטלוויזיה הדיגיטלית שלנו (IPTV), מרביתם חד-פעמיים. עם זאת, התחזית שלנו היא בסך הכל חיובית ונראה גדילה מחודשת של השוק בשנה הבאה," אמר. בהתייחסו לרכישת קופרגייט אמר טארן כי "חיזקנו את מגוון הטכנולוגיה ומקורות ההכנסה שלנו על ידי רכישת קופרגייט. אנו מצפים שהכנסותינו יעלו בכ-10 מיליון דולר ברבעון בעקבות העסקה בטווח הקרוב".

הרווחים בניכוי אירועים חד-פעמיים הסתכמו ב 2.5 מיליון דולר. ירידה של 67% ביחס לרבעון הקודם אז הרוויחה סיגמא 7.8 מיליון דולר, ושל 65% ביחס לרבעון המקביל אשתקד אז הרוויחה החברה 7.2 מיליון דולר. עיקר ההתאמות החד פעמיות הסתכמו לכ-800 אלף דולר שהוקצו לרכישת קניין רוחני של שלוש החברות Blue7, VXP, Zensys והוצאות של 1.8 מיליון דולר הוצאות שוטפות על רכישת החברה הישראלית קופרגייט.

עם זאת קופת המזומנים של החברה עלתה ב-43 מיליון דולר לסך של 235.3 מיליון דולר, עלייה שמוסברת בעיקר ממכירת מלאים של החברה. סיגמא הוציאה 116 מיליון דולר במזומן כחלק מרכישת קופרגייט. עם הרכישה קיבלה סיגמא 25 מיליון דולר שהיו בקופתה של קופרגייט. 

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות