אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לי קופר מייסדת קבוצות רכישה לג'ינס צילום: מאיר פרטוש

לי קופר מייסדת קבוצות רכישה לג'ינס

במהלך חופשת חנוכה יקבלו קוני הג'ינסים ברשת הנחה של 10%–40% בהתאם למספר הרוכשים

06.12.2009, 21:42 | אורנה יפת

רשת לי קופר, המזוהה בעיקר עם מכנסי ג'ינס, מנסה להתמודד עם הירידה במכירות ומגייסת את המונח הפופולרי "קבוצות רכישה". לפי האסטרטגיה החדשה, הרשת תעניק הנחה על ג'ינסים בהתאם לכמות הרוכשים: רוכש יחיד יזכה להנחה של 10% על ג'ינס אחד, שני רוכשים יקבלו 20% הנחה על שני ג'ינסים, וכך הלאה עד ארבעה רוכשים.

"בתקופה האחרונה כל רשתות האופנה יוצאות במבצעים, והשבוע מתחיל סטוק דיי בחלק מהקניונים", אמרה מנהלת השיווק של הרשת עינת יונגר. "הלקוחות מחכים לסוף עונה, הגשם לא מגיע גם השנה, ובכלל, זו היתה שנה קשה לענף האופנה".

לדברי יונגר, ברשת הבינו שיש הכרח לחדש גם ברמה השיווקית וגם ברמת ההטבות. "חיפשנו רעיון שיווקי אטרקטיבי, ולכן פנינו לקונספט של קבוצות רכישה השכיח בתחום הנדל"ן, אבל קיים גם בתחום החשמל והאלקטרוניקה, מוצרי הסקי ועוד". לפני יותר משנה יצאה הרשת בקמפיין הגדול ביותר בתולדותיה, שבו הודיעה על מותו של הסקיני ג'ינס. אלא שהניסיון לא צלח, ומכירות הדגם הפופולרי נמשכו בחנויות אחרות.

הפעילות תימשך שבוע ימים בחופשת החנוכה כדי למשוך את קהל בני הנוער המסתובבים בקניונים. הרשת תשקיע 500 אלף שקל בקמפיין אינטרנט, פעילות בפייסבוק, ובקידום מכירות בנקודות המכירה. ברשת מצפים לעלייה של 30% במכירות הג'ינסים לעומת החודשים הקודמים. במקביל הרשת מגבשת אסטרטגיה שיווקית עם משרד הפרסום החדש שלה, גלר נסיס, שתושק לקראת השנה הבאה.

תגיות