אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תנובה מתחרה בגמדים: מנסה לשבור את ההגמוניה של שטראוס צילום: יובל חן

תנובה מתחרה בגמדים: מנסה לשבור את ההגמוניה של שטראוס

החברה תשקיע 10 מיליון שקל בהשקת שני מוצרים חדשים תחת המותג יופלה - האחד מיועד לפעוטות מגיל 9 חודשים והשני לילדים בני 12-6

07.12.2009, 18:37 | אורנה יפת

תנובה תשיק שני מוצרים חדשים תחת המותג יופלה, שיתחרו בגמדים של שטראוס. החברה תשקיע במהלך 10 מיליון שקל, והוא ילווה בקמפיין של מקאן ופעילות קידום מכירות.

בשלב הראשון יושק יופלה "שטוזים" - גבינה לבנה עם יוגורט ביו בטעמי פרי, המיועדת לפעוטות מגיל 9 חודשים. בחודש הבא תשיק החברה את יופלה ZOOZ - גבינה ממותקת בשקית לילדים בני 6–12.

תנובה השיקה בעבר כמה מוצרים בקטגוריית הילדים שלא הצליחו, כמו חלב תנובה לילדים, יוגורט YOP לבני נוער ויוגורט יאמי. גם הכניסה של תנובה עם יופלה 360 לא הצליחה להכות את אקטימל של שטראוס. כעת מצפים בחברה כי הגבינה לילדים תיתן את המענה לכך. ענת גרוס שון, סמנכ"ל שיווק תשלובת החלב של תנובה אמרה: "יופלה הוא מותג חזק שאנו תומכים בו כבר כמה שנים". שוק הפעוטות והילדים, הכולל גבינות ממותקות, משקאות ויוגורטים, מגלגל 125 מיליון שקל בשנה. שטראוס מהווה כיום 91% מהשוק עם גמדים, דנונה קידס וגבינת דניאלה. שוק מעדני הילדים והפעוטות הוא שוק שעולה במונחים כספיים ב־1% בשנה ובמונחים כמותיים יורד בכ־5%.

תגיות