אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מכירות מקדונלדס בנובמבר עלו ב-0.7% - מתחת לתחזיות האנליסטים צילום: יונתן קסלר

מכירות מקדונלדס בנובמבר עלו ב-0.7% - מתחת לתחזיות האנליסטים

בארה"ב נרשמה ירידה של 0.6% במכירות. אנליסט: "הם מרגישים את הפגיעה של הצ'יזבורגר הכפול של ברגר קינג"

08.12.2009, 16:55 | סוכנויות הידיעות

מקדונלד'ס, חברת המסעדות הגדולה בעולם, הודיעה היום (ג') כי המכירות העולמיות עלו ב-0.7% בנובמבר, מתחת לתחזיות האנליסטים.

המכירות בסניפים בארה"ב הפתוחים מזה 13 חודשים לפחות צנחו ב-0.6%, ועלו ב-2.5% באירופה, הודיעה היום החברה. המכירות באסיה, המזרח התיכון ואפריקה ירדו ב-1%. המכירות העולמיות היו צפויות לעלות ב-2.2%, לפי ממוצע הערכות אנליסטים. המכירות בארה"ב היו צפויות לרדת ב-0.4%. האנליסטים צפו עליות של 5.3% באירופה וב-2% באסיה, המזרח התיכון ואפריקה.

מקדונלדס רושמת האטה במכירות זה החודש השני ברציפות כיוון שהצרכנים מצמצמים את הוצאותיהם ושיעורי האבטלה הגבוהים הקטינו מכירות ארוחות הבוקר וארוחות הצהריים. ההזמנות מתפריט המוצרים בדולר נפגעו מההצעות של המתחרים, כגון צ'יזבורגר כפול בדולר של בורגר קינג.

"יש אצלם האטה רציפה מאז השנה שעברה", אמר מאט דיפריסקו, אנליסט מסעדות. יש לו דירוג "תשואת שוק" למניה. "אין ספק שהם מרגישים את הפגיעה מהצ'יזבורגר הכפול של בורגר קינג".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות