אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל אוסטריאן איירליינס-ישראל: "מחירי הטיסות עלו בעקבות ביטול הקוד שייר שלנו עם אל על"

מנכ"ל אוסטריאן איירליינס-ישראל: "מחירי הטיסות עלו בעקבות ביטול הקוד שייר שלנו עם אל על"

אלי מסר אמר את הדברים במהלך מסיבת עיתונאים לרגל פרישתו לאחר 46 שנה בחברה. זאת, בהתייחס להחלטת הרשות להגבלים עסקיים לבטל את הסכם ה"קוד שייר" בין שתי החברות

09.12.2009, 19:47 | יסמין גיל

"התוצאה של ביטול ה"קוד שייר" שלנו עם אל על היא שמחירי הטיסות בקו לווינה דווקא עלו", כך אומר הערב (ד') מנכ"ל אוסטריאן איירליינס בישראל, אלי מסר, במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה בתל אביב לרגל פרישתו מהחברה לאחר 46 שנה, מהן 36 שנה עמד בראשה.

מסר אמר את הדברים בהתייחסו להחלטת הרשות להגבלים עסקיים לפני כשלושה חודשים, לבטל 6 הסכמי "קוד שייר" של אל על עם חברות תעופה זרות, בהן עם אוסטריאן, בטענה שהם הביאו להתייקרות מחירי כרטיסי הטיסה.

אוסטריאן, שעברה לבעלות קבוצת לופטהנזה בספטמבר האחרון, הטיסה מתחילת השנה כ-207 אלף נוסעים בקו תל אביב-וינה, ירידה של 5% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד - כך על פי נתוני החברה. בכוונת הבעלים החדשים, לופטהנזה, לייעל את פעילות שתי החברות בישראל, עד כדי איחוד צוותי המכירות של שתיהן, כפי הנראה במהלך 2010.

לגבי ההשפעות של איחוד כזה על מצבת העובדים של אוסטריאן בארץ, אמר הערב אנדריאס בירווירת', מנכ"ל משותף של אוסטריאן, שנכח אף הוא באירוע: "אנו יושבים כרגע בקבוצות עבודה עם נציגי לופטהנזה במטרה למצוא פתרונות בנושא העובדים. בשלב זה מוקדם לדעת לגבי שינויים בכוח האדם של נציגות החברה בישראל".

באשר לביטול עמלות הבסיס לסוכני הנסיעות עבור מכירת כרטיסי טיסה של אוסטריאן, מהלך שבו נקטה לופטהנזה בישראל כבר בינואר השנה, אמר המנכ"ל בארץ, מסר, "אין ספק שביטול עמלות הבסיס יגיע למרבית חברות התעופה במוקדם או במאוחר".

את אלי מסר תחליף בניהול נציגות אוסטריאן בארץ, דפנה בן משה, עובדת החברה מזה 12 שנה המשמשת כיום כמנהלת המכירות של החברה.

תגיות