אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פולקסווגן מתכננת להשתלט על 10% משוק הרכב בהודו

פולקסווגן מתכננת להשתלט על 10% משוק הרכב בהודו

זאת במהלך ארבע עד שש השנים הבאות; ייצור הדגם פולו קומפקט החל היום במפעל בצ'קאן

12.12.2009, 12:45 | בלומברג

פולקסווגן, יצרנית הרכב הגדולה באירופה, הודיעה כי בכוונתה להשתלט על 10% משוק הרכב בהודו בארבע עד שש השנים הבאות. לשם כך תמכור מכוניות תחת שלושה מותגים, בהם סקודה ואאודי, כדי להגיע ליעדיה. ייצור דגם פולו קומפקט החל היום (שבת) במפעל בצ'קאן, שנפתח השנה. "המפעל בפונה הוא מרכיב מרכזי באסטרטגיה של פולקסווגן להודו", אמר יוכם הייצמן, חבר בדירקטוריון החברה. לדבריו, לשוק המכוניות בהודו "פוטנציאל עצום" עבור החברה.

השקת הפולו היא הניסיון הגדול ביותר של פולקסווגן להגדיל את המכירות בהודו, שוק הרכב הרביעי בגודלו באסיה. החברה, שהיא כבר יצרנית הרכב הזרה הגדולה ביותר בסין, מגבירה את נוכחותה גם בהודו לאחר שמכירות הרכב בשתי המדינות המאוכלסות בעולם שרדו את המיתון העולמי. טויוטה, פורד וניסאן מתכננות אף הן למכור מכוניות קטנות במדינה.

"הפולו היא דגם מרכזי לפולקסווגן, ויכולת הייצור שלהם בהודו גדולה", אמר אומש קרנה, אנליסט ממומבאי, "הודו תמשיך להיות שוק של מכוניות קטנות לפחות בחמש או שש השנים הבאות, וכל חברה זקוקה למכונית קומפקט כדי להשיג דריסת רגל בשוק".

החברה מתכננת להכפיל את מספר העובדים במפעל החדש בהודו ל-2,500 עד לסוף השנה הבאה, אמר בתחילת החודש אולריך פרוסקה, המנהל הפיננסי של היחידה של החברה בהודו.

תגיות