אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: הצד האפל של הבירה

קמפיין עולמי: הצד האפל של הבירה

קמפיין למותג בירה גינס בסין עושה שימוש חכם בשני אלמנטים שהם חלק בלתי נפרד מהבידול של גינס בשוק הבירה העולמי

13.12.2009, 13:33 | חגי לוי

זה לא סוד שסין נהפכה בשנים האחרונות למנוע הצמיחה של מרבית יצרניות מוצרי הצריכה במערב. הצמיחה המטאורית בכלכלת המדינה — לפחות עד למשבר של השנה האחרונה — משכה מותגים שבמשך עשרות שנים הפעילות שלהן היתה מוגבלת לאירופה וצפון אמריקה.

הכלל הזה נכון גם ליצרנית הבירה האירית גינס, שרוצה ליטול חלק בשוק הבירה הסיני, שמוערך ביותר מ־23 מיליארד יורו בשנה. בשנת 2001, לשם השוואה, היקף השוק עמד על 8.3 מיליארד יורו בלבד.

מתוך הקמפיין מתוך הקמפיין מתוך הקמפיין

הקמפיין שלפנינו עושה שימוש חכם בשני אלמנטים שהם חלק בלתי נפרד מהבידול של גינס בשוק הבירה העולמי: הצבע הכהה שלה, שהופך אותה לייחודית, והעובדה שטעמה החזק של הבירה ממצב אותה כמותג גברי מאוד. אנשי הקריאייטיב במשרד BBDO בשנגחאי הצליחו ליצור קמפיין פרינט שמשלב את שני האלמנטים הללו, ויצאו בסדרת מודעות תחת הסיסמה: "לכל גבר יש צד אפל".

סדרת התמונות מציגה דוגמנים — דווקא בעלי חזות מערבית — שחצי מפניהם צבוע באיפור שחור והחצי השני בלבן. הניגוד הזה כמובן מזכיר גם את שילוב הצבעים בין הבירה לקצף שלה בעת המזיגה, וכך ממחיש את הייחודיות שלה.

תגיות