אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
האפינגטון פוסט יפרסם טוויטים בתשלום צילום: בלומברג

האפינגטון פוסט יפרסם טוויטים בתשלום

כחלק מנסיונותיו של המגה-בלוג האמריקני האפינגטון פוסט להפוך עצמו למועיל יותר למפרסמים, הוא יציע להם אפשרות לפרסם ציוצים בתשלום בזרם הטוויטר שלו

14.12.2009, 16:18 | יוסי גורביץ
המגה הבלוג האמריקני המשפיע, האפינגטון פוסט, החל לאפשר למפרסמים להציג ציוצים בתשלום כחלק מזרם הטוויטר שלו, המופיע בסמוך לידיעות חדשותיות. כך דיווח הבוקר (ב') המגזין AdAge.

עד כה לא נמצאו מפרסמים שהביעו עניין, אך בהאפינגטון פוסט משוכנעים שתוך זמן קצר יימצאו קונים. הבעיה העיקרית היא כיצד לשלב את הפרסומות בזרם הטוויטר הרגיל מבלי להרגיז את המשתמשים; ההערכה היא כי המשתמשים לא יתנגדו לציוצים שיסומנו מראש כפרסומות, אך ימחו או אף ינטשו את הקריאה אם האתר ישלב פרסומות בלתי מזוהות כציוצים מן המניין.

גרג קולמן, סמנכ"ל ההכנסות של האתר, אמר כי האפינגטון פוסט יעניק למפרסמים הכשרה כיצד לקדם את המסרים שלהם בצורה אופטימלית. לדבריו, גוף המפרסם מידע בקשר לביטוח בריאות יוכל "להציג מידע רלוונטי" בדף הטוויטר של האפינגטון פוסט המוקדש לנושא, אך יצטרך לעשות זאת "באופן נייטרלי". קולמן אמר כי אי אפשר להשתמד במדיה חברתית כפי שמוכרים מוצר בשוק, וכי המפרסמים "יצטרכו להוסיף ערך" לשיחה המתנהלת בנושא.

זרם המבקרים בהאפינגטון פוסט, שהגיע לשיאו ערב הבחירות לנשיאות, באוקטובר 2008 (לאתר יש נטיה ליברלית מובהקת) ירד מאז, והוא כעת מפרסם יותר ויותר תכנים א-פוליטיים. לדברי האפינגטון, תכנים א-פוליטיים זכו ל-76% מהצפיות באוקטובר ו-82% בנובמבר, עליה חדה בהשוואה ל-48% שנרשמו ביוני 2007, החודש שבו החל האפינגטון לפרסם גם תוכן א-פוליטי.

איין שייפר, מנכ"ל חברת Deep Focus העוסקת בשיווק אינטראקטיבי, אמר ל-AdAge שלהערכתו המפרסמים ישמחו על היוזמה החדשה: "תיאורטית, יש יתרון מובהק בשיטה הזו מאשר במודעות תצוגה (באנרים). ברירת המחדל של התנהגות המשתמש כלפי באנרים היא להתעלם מהם. ברירת המחדל שלו באשר לציוצים היא לקרוא אותם".

תגיות