אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: אהבה בוערת בחדר הכביסה

קמפיין עולמי: אהבה בוערת בחדר הכביסה

בפרסומת של טייד במקום לדבר על נוסחאות כימיות מפוצצות, גורמים לצרכן להבין שמישהו בפרוקטר אנד גמבל יודע מה עובר עליו באותם רגעים בהם המיץ או הקפה נשפכים בדיוק על הבגד שאותו הוא הכי אוהב

17.12.2009, 10:44 | חגי לוי

כמעט כל הפרסומות לנוזלי כביסה מכילות מסר זהה: החומר שלנו טוב יותר, חזק יותר ויעיל יותר מזה של המתחרים. מי מאיתנו אינו זוכר את הפרסומות האנמיות שבהן אדם בחלוק לבן, צחור ומדעי עורך "ניסוי" שבו הוא מכתים חולצות, זורק אותן לשתי מכונות כביסה, ושולח את הצופים למסך מפוצל: בראשון החולצה יוצאת מהמכונה אחרי שנוקתה במותג המפרסם, ובשני היא יוצאת, מוכתמת כמובן, אחרי ניקוי במותג "של המתחרים".

גם אם יש לפרסומות מהסוג הזה אפקטיביות מסוימת, היא מאבדת כל ייחוד מול הפרסומות האחרות בקטגוריה, שגם בהן הכביסה לבנה ומבהיקה.

הקמפיין שלפנינו הוא עבודת גמר של סטודנט בבית הספר היוקרתי לפרסום מיאמי אד סקול, שמוכיח שגם פרסומת לכביסה לא חייבת להיות משעממת.

הפרסומת של טייד הפרסומת של טייד הפרסומת של טייד

הקונספט: אהבה בוערת בין הבגדים שלנו לבין כתמי אוכל. הקו המרענן הזה מתחבר לתחושות של כל אחד מאיתנו כשהמיץ או הקפה נשפכים בדיוק על הבגד שאנחנו הכי אוהבים. במקום לדבר על נוסחאות כימיות מפוצצות של המוצר, סדרת המודעות הזו גורמת לצרכן להבין שמישהו בפרוקטר אנד גמבל, יצרנית מותג הכביסה טייד, יודע מה עובר עליו באותם רגעים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות