אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי ל"כלכליסט": הצלחה לקיה פורטה ורנו פלואנס במכרז הליסינג של יבמ

בלעדי ל"כלכליסט": הצלחה לקיה פורטה ורנו פלואנס במכרז הליסינג של יבמ

ל"כלכליסט" נודע כי במסגרת החלפה של כ-400 מכוניות בצי החברה, בחרו 81 מהעובדים לקבל קיה פורטה ו-76 מהם בחרו ברנו פלואנס

17.12.2009, 15:15 | שרון ביידר

לנוהגים ברכב פרטי לוקח בארץ זמן עד שהם מחליטים לרכוש דגם חדש של רכב. לעומת זאת, נראה כי למקבלים רכב צמוד מהעבודה קל יותר לקבל החלטה ולבחור בדגם חדש.

ל"כלכליסט" נודע כי במסגרת החלפה של בין 380 ל-400 כלי רכב בצי הרכב של חברת יבמ (IBM), בחרו 81 מהעובדים לקבל קיה פורטה ו-76 מהם בחרו כרכב צמוד את המשפחתית החדשה של רנו - הרנו פלואנס. שאר הרכבים שלקחו העובדים כוללים כלי רכב אחרים כמו המאזדה 3, יונדאי i30 ושברולט קרוז.

יצויין כי בייבמ צפויים לחדש חוזים לעוד כ-400 כלי רכב שצפויים להיות מוחלפים בתחילת שנת 2010. חלק גדול מהעובדים שהחליפו לפני סוף השנה את רכבם עשו זאת על מנת להמשיך ולשלם על שווי השימוש לרכב צמוד על פי שיטת הקבוצות הישנה, במקום לשלם על פי השיטה הליניארית החדשה, שנכנסת לתוקף ב-1 בינואר.

הסבר לחדירה המוצלחת של הפורטה לצי הרכב של יבמ ניתן למצוא במחיר הרכב שעלותו לעובד היתה מהנמוכות ביותר ועמדה על 3,400 שקל לחודש, הכוללים את שווי השימוש ושווי המעסיק. במקרה של הרנו פלואנס, העובדים שבחרו ברכב קיבלו את הרכב הארוך ביותר בקבוצה במחיר של 3,770 שקל לחודש, מחיר זהה לשברולט קרוז ומעט יקר יותר ממכוניות יפניות מתחרות. שלושת ספקיות הליסינג של יבמ הן שלמה סיקסט, אוויס, ואופרייט ליס.

תגיות