אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ניר למפרט: "מקנא בבעלי עסקים קטנים"

מנכ"ל דפי זהב בוועידה המרכזית של "כלכליסט" לעסקים קטנים ובינוניים: "בתור מישהו שעבד בעסק בינוני, אני יודע עד כמה יוזמה ומאמץ צריך כדי להצליח"

20.12.2009, 13:03 | מיכל תוסייה כהן

ניר למפרט, מנכ"ל דפי זהב, הצהיר היום בוועידה המרכזית של "כלכליסט" לעסקים קטנים ובינוניים כי בימים אלו החברה עוברת מהפך מחברה של שירות אחד, ספר טלפונים, לחברה של מגוון שירותי פרסום ללקוחות.  

"רובם של לקוחותינו הם עסקים קטנים ובינוניים" הצהיר למפרט, "ולכן אנחנו רואים בכנס מקום טבעי שבו אנחנו צריכים לקחת חלק. אנחנו מאמינים שאנחנו צריכים לתת לעסקים קטנים ובינוניים את השירות הטוב ביותר ולכן בימים אלו אנחנו מפתחים את מגוון השירותים שאנחנו מקנים".

כמו כן הוסיף למפרט "אני מתמלא סוג של הערכה, אפילו קנאה מסוימת לציבור שיושב פה בכנס. בעוד רוב הציבור הולך לעבודה מסודרת כשכיר בתעשייה, בשירות הממשלתי וכדומה, אתם בחרתם להיות אמיצים ולפתוח עסק משלכם. חלק הקימו במו ידיהם עסק קטן, חלק נכנסו לעסק של ההורים ופיתחו אותו להיות עסק משגשג. בתור מישהו שעבד בעסק בינוני, אני יודע עד כמה יוזמה ומאמץ צריך כדי להצליח. זו עבודה קשה ואחת הדרכים להצליח זה לפרסם את עצמך, כמו אצלנו בדפי זהב".

למפרט התייחס בנוסף למשבר הכלכלי והשפעותיו על חברת דפי זהב. "גם לדפי זהב וגם לעסקים הקטנים היתה שנה קשה. עיקר הקושי הכלכלי נבע מקבוצת האם, קרן ההשקעות האוסטרלית PCM. בימים אלו הגיעה הקרן להסדר בו היא מעבירה את המניות למחזיקי האג"ח של החברה, ולקראת השנה הבאה אנחנו מתכוונים לצאת לפעולת פיתוח. נתמקד בין השאר בתחום הסלולר, כבר יש אפליקציות באייפון לשלושת האתרים שלנו, דפי זהב, REST ו- ZAP". אפשרות נוספת להתפתחות, מוסיף למפרט, היא הפעלת שירות המידע הטלפוני 144. "היום הודיע משרד התקשורת על כוונתו לפתוח למכרז את 144 ואנו מברכים את המשרד והשר על החלטתם להכניס ממד של תחרות לתחום, שהיה מונופול מוחלט של בזק. 144 מגלגל מעל 100 מיליון שקל הכנסות בשנה ואנחנו בהחלט נשמח להתמודד במכרז".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
לאחד שכנראה לא ממש יודע...
ראשית, חשוב להזכיר שדפי זהב מפיצה את המדריכים המודפסים לכל בית בישראל. עלויות הפצה מבית לבית, בסדר גודל כזה, אינן עלויות זניחות ובהשוואה לערוצי פרסום המספקים חשיפה רחבה כל כך מחירי דפי זהב הוגנים ביותר ואף נמוכים. בנוסף, דפי זהב יצאה זה מכבר במבצע של הקמת אתר ב -0 ש"ח, למפרסמים באתר דפי זהב. לא ברור מנין נלקח הנתון המציין עלות של 18,000 ש"ח להקמת אתר. אפשר כמובן לחפש בגוגל אינסטלטור וללכת לאיבוד בין מאות ואלפי דפי המידע, או לפנות לאתר המוביל בחיפוש בעלי מקצוע ובתי עסק בו ניתן למצוא בצורה מסודרת, יעילה וידידותית (בתוספת מפה ואפשרויות ניווט), את רשימת בעלי המקצוע עם אפשרות לפילוח אזורי וקבלת כל המידע הדרוש על בית העסק ושירותיו. ולגבי חיפוש בפורומים? לא בטוח שזה יותר בטוח. המלצות מגמתיות או השמצות פרועות ניתן למצוא בשפע, בדיוק כפי שאפשר לראות מהתגובה של אחד שיודע...
אחת שיודעת באמת  |  23.12.09
2.
בטח שהוא "מעריץ אותם" יש שם כמה מפגרים שמוכנים לשלם 100,000 ש"ח לעמוד לשנה
ועוד הרבה טיפשים שמשלים עבור אתר אינטרנט בסיסי ששוויו לא יותר מ2000 ש"ח (מכיוון שהכל בנוי על 4-5 תבניות קיימות) הם משלמים 18,000 ש"ח. כמובן שבסוף העלות נופלת על הלקוח והאינסטלטור מוכרח לגנוב אחרת איך יחזיר את העלות של 100,000 ש"ח. הוא צריך להכניס לפחות 300,000 400,000 ש"ח רק בשביל לכסות את העלות ורק אחר כך הוא יכול להרוויח. תעשו חשבון לבד כמה ימי עבודה זה דורש או כמה הכנסה יומית צריך להכניס האינסטלטור וכמובן מי ישלם את זה בסוף, נחשתם נכון. הלקוח שפנה לדפי זהב לבחור אינסטלטור. היום אנשים כותבים בגוגל "המלצות על אינסטלטורים" או מחפשים בפורומים. לא מושלם אבל יותר בטוח
אחד שיודע  |  23.12.09
1.
לא שאני באמת מאמין שהוא מקנא...אבל למקרה שמישהו חושב
שלפתוח עסק בישראל זה ממשהו שצריך לקנא בו - רדו מזה, לפני שזה יטביע אתכם בים הבירוקרטיה, אגרות, מיסים, זכויות אינסופיות לעובדים ואפס לכם, הלוואות ועוד עוד. תמשיכו להיות שכירים או עובדי ציבור - עונג צרוף ביחס לעצמאות.
דן  |  20.12.09