בלעדי ל"כלכליסט" - שטראוס מחזקת את קטגוריית המילקי המריר: משיקה מילקי BLACK קפה ובראוניס
בשטראוס מקווים כי הטעם המריר יקרב את קהל המבוגרים, שנחשב לצרכן של יוגורטים בעיקר
שטראוס מחזקת את קטגוריית מעדני המילקי המריר ומשיקה טעמים חדשים בסידרת מילקי BLACK: מילקי BLACK קפה ומילקי BLACK בראוניס.
ההחלטה האסטרטגית על השקת שני הטעמים הנוספים היא ניסיון של שטראוס להתקרב לצרכנים בני 20 פלוס, שנחשבים לצרכנים קלים של מילקי, ולקלוע לטעמם.
הטעם המריר פרץ לאחרונה גם בגלידות וגם בטבלאות שוקולד, ופונה לקהל המבוגר יותר. בשטראוס מעריכים כי הטעם המריר הביא לעלייה בתדירות הקנייה של הקהל הבוגר, שצורכים בעיקר יוגורטים.
על פי נתוני נילסן, מעדני מילקי תופסים נתח שוק ניכר בתחום המעדנים: 35.7% בנתונים כמותיים במקום השני עומד מעדן קרלו של תנובה, שתופס 14.1% משוק המעדנים בנתונים כמותיים ו־10.6% בנתונים כספיים.
בשנת 2009 צמח מעדן מילקי ב־5.5% בקטגוריית המעדנים, פי נתוני סטורנקסט. הצמיחה של המותג עשוייה להיות קשורה למיתון שחל ב־2009 ולחזרתם של צרכנים רבים למותגים ותיקים, וגם לקמפיין שליווה את מילקי BLACK בכיכובם של אקי אבני וסנדי בר. השקת שני הטעמים החדשים ילוו בקמפיין נוסף של השניים.
עד לפני כשלוש שנים היה מחיר המילקי בפיקוח. כיום המחיר המומלץ לצרכן הוא 2.81 שקלים, אולם מילקי משודרג עם תוספות עולה ברשתות השיווק כ־4 שקלים. בשטראוס מעריכים כי ב־2010 ישיקו מעדני מילקי המיועדים גם לילדים.
תגובה אחת לכתיבת תגובה