אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ניב חורש וזיו קורן קודמו לתפקיד משנה למנכ"ל בראובני פרידן

ניב חורש וזיו קורן קודמו לתפקיד משנה למנכ"ל בראובני פרידן

השניים כיהנו עד כה בתפקיד כסמנכ"לי קריאייטיב ומנהלי קבוצות לקוחות

23.12.2009, 12:11 | מיכל תוסייה כהן

ניב חורש וזיו קורן ממשרד הפרסום ראובני פרידן, קודמו לתפקיד משנה למנכ"ל.

קורן וחורש מכהנים בשנים האחרונות כסמנכ"לי קריאייטיב ומנהלי קבוצות לקוחות. המינוי של השניים לתפקיד משנה למנכ"ל בא בהמשך לאסטרטגיית ה-creative marketing של המשרד, לפיה מחלקת הקרייאיטיב מביאה לידי ביטוי את החשיבה היצירתית גם בפיתוח רעיונות שיווקיים ואסטרטגיים.

לדברי אודי פרידן, מבעלי המשרד: "השניים מביאים תפיסות ורעיונות חדשניים, ומובילים את העידן הנוכחי בפרסום".

חורש הצטרף לראובני פרידן לפני 4 שנים כסמנכ"ל קריאייטיב, ובשנתיים האחרונות מונה גם לראש קבוצת לקוחות. בין לקוחותיו: אורנג', קליק, קנור, MSD, ג'ונסון אנד ג'ונסון וזיתא.

קורן שימש בעבר כסמנכ"ל קריאייטיב בזרמון-גולדמן, בשנים בהן המשרד ונכנס לראשונה לרשימת עשרת המשרדים הגדולים. אחרי שעזב הקים את D9 סוכנות לפיתוח חדשנות שנרכשה לפני כשנה על-ידי ראובני-פרידן, וקורן השתלב בהנהלה הבכירה של המשרד. לאחרונה הוביל מספר מהלכי קריאייטיב מרקטינג בולטים ובראשם "להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות.

תגיות