אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גליקמן יפרסם את נירלט, התקציב מוערך במיליון דולר צילום: רוני שיצר

גליקמן יפרסם את נירלט, התקציב מוערך במיליון דולר

החברה החליטה להוציא את התקציב למכרז, לאחר שנוהל בשנים האחרונות על ידי פוגל אוגילבי

23.12.2009, 20:08 | מיכל תוסייה כהן

חברת נירלט החליטה להעביר את תקציב הפרסום שלה, המוערך בכמיליון דולר, למשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב. בדרך לזכייה במכרז סמסונוב גברו על משרדי הפרסום אדלר-חומסקי, ראובני-פרידן, יורו תל אביב ופוגל אוגילבי.

בשנים האחרונות נוהל תקציב נירלט על ידי משרד הפרסום פוגל אוגילבי.

אירית גילן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בנירלט ציינה כי: "ההחלטה התקבלה לאחר סדרת פגישות שקיימנו עם משרדי פרסום בישראל. כל המשרדים שפגשנו הציגו עבודות מרשימות. ההחלטה היתה קשה ולבסוף בחרנו בגליקמן נטלר סמסונוב כמשרד המתאים ביותר ללוות את נירלט באתגרים שלפניה. אנו מודים לכל משרדי הפרסום שלקחו חלק בתהליך ולמשרד פוגל אוגילבי על העבודה המשותפת בשנים האחרונות והתרומה הגדולה להצלחת המותג".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות