אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גליקמן נטלר סמסונוב זכו בתקציב הפרסום של משקה האנרגיה XL

גליקמן נטלר סמסונוב זכו בתקציב הפרסום של משקה האנרגיה XL

תקציב הפרסום מוערך בכ-3 מיליון דולר. גליקמן נטלר סמסונוב גברו במכרז על מקאן אריקסון וגיתם

24.12.2009, 11:58 | מיכל תוסייה כהן

משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב זכו בתקציב הפרסום של משקה האנרגיה "אקסל", המוערך ב- 3 מיליון דולר. המשרד גבר במכרז על מקאן אריקסון וגיתם.

משקה האנרגיה "אקסל", שהנו האלטרנטיבה הזולה למשקה האנרגיה "רד בול", משווק בארץ על ידי חברת המשקאות "טמפו". תקציב הפרסום של טמפו מתחלק בין שלושה משרדי פרסום: מקאן-אריקסון, גיתם וגליקמן-נטלר-סמסונוב. בטמפו החליטו להוציא את תקציב הפרסום למשקה למכרז לפני כחודשיים, והיום הודיעו על המשרד הזוכה.

זהו הקמפיין השני שבו זוכה המשרד סמסונוב ברציפות יום אחרי יום. רק אתמול יצאה הודעה מחברת הצבעים "נירלט" כי משרד הפרסום זכה גם בתקציב הפרסום שלה, המוערך בכמיליון דולר.

תגיות