אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשות השידור נתנה הוראה להוריד פרסומת לפזגז: "נשמעת כמו קריאת חרום" צילום: סי די בנק

רשות השידור נתנה הוראה להוריד פרסומת לפזגז: "נשמעת כמו קריאת חרום"

במסגרת קמפיין הקורא למעבר לחימום המים בגז, נשמע הקריין אהוד גרף אומר ברדיו: "השעה 6, ומים חמים". עשרות מאזינים חשבו כי מדובר בקריאת חרום

29.12.2009, 18:56 | מיכל תוסייה כהן
רשות השידור נתנה הוראה להוריד פרסומת לחברת פזגז, שיצר משרד הפרסום דרורי שלומי, בה נשמע הקריין אהוד גרף אומר: "השעה 6, ומים חמים", לאחר שעשרות מאזינים התקשרו לתחנות הרדיו בהן הושמעה הפרסומת מחשש שמדובר בקריאת חירום. 

משרד הפרסום דרורי שלומי זכה בתקציב הפרסום של חברת פזגז, לפני מספר חודשים, ובימים הקרובים מתוכנן לעלות קמפיין המוערך בכ-3 מיליון שקל, וקורא למעבר לחימום המים בגז, תחת הקונספט מים חמים מיד וללא הגבלה. כטיזר לקמפיין המלא, נשמע הקריין אומר את המשפט שהבהיל את המאזינים. 

מנכ"ל דרורי שלומי, עופר פלדמן, אמר בתגובה למקרה: "הרעיון הקריאטבי שעומד מאחורי הקמפיין הוא מים חמים מסביב לשעון. הבחירה היתה לקחת את אהוד גרף, ליצור את סגנון השעון הדובר. אנחנו חושבים שזה רעיון קריאטיבי מעולה, והרבה אנשים התעניינו במוצר עצמו ולא בקריאת החירום. להפתעתנו, חלק מהאנשים גם חשבו שמדובר בקריאת חירום. אנחנו התקשרנו לדובר צה"ל לברר אם קיימת סיסמה כזו. הם אישרו לנו שמדובר בקריאה דומה. הקמפיין ימשיך אך בשביל לא לערער את שלוות המאזינים, התשובה לטיזר תעלה ביחד איתו".

תגיות