אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי ל"כלכליסט": חברת Interbrand תפתח סניף בארץ

בלעדי ל"כלכליסט": חברת Interbrand תפתח סניף בארץ

החברה תפתח סניף ראשון בתל אביב בהשקעה של מיליון דולר. Interbrand תשקיע 80% מהסכום, ועוד 20% תשקיע חברת הפרסום זרמון גולדמן DDB. המשנה למנכ"ל זרמון גולדמן, גיא וינברגר, מונה למנכ"ל

31.12.2009, 10:45 | מיכל תוסייה כהן

חברת הייעוץ הגדולה בעולם Interbrand עושה עלייה ופותחת סניף מקומי בישראל בהשקעה של כמיליון דולר. חברת Interbrand, שבבעלות חברת אחזקות הפרסום אומניקום, תקים סניף ראשון בישראל עם חברת הפרסום זרמון גולדמן DDB במרץ השנה.

Interbrand תשקיע כ־80% מהסכום בפתיחת הסניף בתל אביב, ואת 20% הנותרים תשקיע חברת הפרסום זרמון גולדמן DDB. גיא וינברגר, משנה למנכ"ל זרמון גולדמן, מונה לתפקיד מנכ"ל Interbrand ישראל.

"מדובר בחברה שנהוגים בה סטנדרטים בינלאומיים, שתאפשר ללקוחותיה פריצות דרך בתפיסת הצרכן והרגלי הצריכה", אמר וינברגר ל"כלכליסט".

אסטרטגיה פרסומית

וינברגר מספר כי הנהלת DDB העולמית החליטה על פתיחת הסניף עם משרד הפרסום זרמון גולדמן בשל הקשר ההדוק שבין החברות, שלהן חברה־אם משותפת. לדברי וינברגר, תמהיל הלקוחות של הסניף הישראלי של החברה עתיד לכלול הן לקוחות בינלאומיים בעלי פעילות ענפה בארץ, והן לקוחות של חברת הפרסום זרמון גולדמן, שיקבלו ייעוץ שיווקי במסגרת האסטרטגיה הפרסומית של החברה.

וינברגר מוסיף: "הסניף הישראלי נפתח מתוך תפיסה הוליסטית והבנת השינויים בהרגלי הצריכה. שיתוף הפעולה עם חברת Interbrand יאפשר לספק ללקוח מוצר שלם שיענה על כל צרכיו, הן ברמת התחרות התקשורתית והן ברמת התחרות השיווקית".

גדולה ממקנזי

במונחי שווי שוק, חברת Interbrand גדולה אף מחברת הייעוץ מקנזי. לחברת Interbrand 40 סניפים ברחבי העולם, ועיקר פעילותה בארה"ב, אירופה ואסיה. החברה מנוהלת על ידי 11 מנכ"לים שאחראים לצדדים שונים של הפעילות הגלובלית של החברה. בראשם עומד המנכ"ל ג'ז פרמסטון. החברה מתמקדת בבניית מותגים, בניית אסטרטגיה, הערכה ועיצוב מותג וניהול מותגים דיגיטלי.

לחברה כ־190 לקוחות, ועם לקוחותיה נמנות חברות בינלאומיות כגון פורשה, זירוקס, סמסונג, מיקרוסופט, ב.מ.וו, בנק אוף אמריקה, AT&T, מקדונלד'ס ועוד. ב־2008 עמד המחזור הכספי של החברה על 1.46 מיליארד דולר.

בשנים האחרונות הובילה החברה כמה מהלכים שיווקים ידועים, בהם מיתוג מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט ובניית השפה הפרסומית והעיצובית של שירות החיפוש.

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
אין איש מתאים יותר מגיא וינברגר לתפקיד. האיש מחונן.
מהיכרות קרובה של כ15 שנה עם גיא, וכאחד שבעצמו עבד ועובד בכל העולם בתכנון אסטרטגי למותגים, הגיע הזמן שאינטרברנד תעזור לחנך את השוק, וגיא הוא האסטרטג והאישיות המתאימה ביותר. מחונן. מודרני. יעיל. תכלסן. ברוך הבא לעולמנו גיא. ברוכים הבאים אינטרברנד. רק אל תתיאשו...צריך סבלנות של סטיבן הוקינג..
itai Talmi , Tel aviv  |  03.01.10
לכל התגובות