אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"המדיה היא כלי, העתיד הוא ברעיונות" צילום: עידית אלוני

"המדיה היא כלי, העתיד הוא ברעיונות"

ניב חורש וזיו קורן, שמונו למשנה למנכ"ל: השאיפה היא לייצר כמה שיותר מהלכים שיווקיים פורצי דרך

03.01.2010, 09:47 | מיכל תוסייה כהן

ניב חורש (35) וזיו קורן (30) מונו בשבוע שעבר לתפקידי משנה למנכ"ל בראובני פרידן, לאחר שכיהנו בשנים האחרונות כסמנכ"לי קריאייטיב ומנהלי קבוצות לקוחות. המינוי הוא בהמשך לאסטרטגיית ה־creative marketing של המשרד, לפיה מחלקת הקריאייטיב מביאה לידי ביטוי את החשיבה היצירתית שלה גם בפיתוח רעיונות שיווקיים ואסטרטגיים.

חורש הצטרף לראובני פרידן לפני ארבע שנים כסמנכ"ל קריאייטיב, ובשנתיים האחרונות מונה גם לראש קבוצת לקוחות. עם הלקוחות שבהם מטפלת קבוצתו נמנים orange, קליק, קנור, MSD, ג'ונסון אנד ג'ונסון, זיתא ועוד. לחורש 12 שנות ניסיון בפרסום, כשלפני הצטרפותו לראובני פרידן היה ארבע שנים בגליקמן נטלר סמסונוב וארבע שנים בבאומן בר ריבנאי.

קורן שימש בעבר סמנכ"ל קריאייטיב בזרמון גולדמן ובהמשך הקים את D9 - סוכנות לפיתוח חדשנות. לפני כשנה נרכשה החברה על ידי ראובני פרידן, וקורן השתלב בהנהלה הבכירה במשרד. לאחרונה הוביל כמה מהלכי קריאייטיב מרקטינג בולטים, בראשם "להעביר את דביר" של מזרחי טפחות.

לדברי חורש, "המטרה המרכזית שלנו היא לשלב את היכולות היצירתיות האדירות של האנשים שלנו בתוך החשיבה השיווקית של הלקוחות. במקום שנחשוב רק על תסריט או מודעה, נפתח עבור לקוחותינו רעיונות למהלכים שיווקיים ולמוצרים חדשים מתוך הבנה שיווקית, ולא רק תקשורתית". קורן מוסיף כי "אנחנו רוצים לקחת את זה עוד צעד קדימה. אם לפני כמה שנים כולם דיברו על המהפכה הדיגיטלית, היום אנחנו בעידן הפוסט־דיגיטלי. אנחנו חושבים שהמדיה היא כלי, והעתיד נמצא ברעיונות הגדולים".

איך תתנהל חלוקת העבודה?

חורש: "התקציבים מחולקים בינינו חצי־חצי. ברמת הניהול השוטף של המשרד - אנחנו מחלקים בינינו תחומי אחריות בהתאם לאישיות ולחוזקות של כל אחד. יש בינינו המון הערכה ואהבה, ככה שהדברים מתנהלים מצוין".

איך אתם מתכננים למנף את המשרד ולהגדיל את מספר הלקוחות?

חורש: "השאיפה היא לייצר כמה שיותר מהלכים שיווקיים פורצי דרך, כדוגמת 'להעביר את דביר', הן עבור לקוחותינו והן עבור לקוחות חדשים. אנחנו מחויבים לגיוס לקוחות חדשים ועובדים בימים אלה על לא מעט רעיונות ופרויקטים חדשניים, וגם על מיזם דיגיטלי מעניין ומפתיע".

איך תתמודדו עם פרישת לקוחות?

חורש: "לשנינו יש קילומטרז' לא קטן בפרסום. חווינו כבר עזיבה של לקוחות בעבר. מצד אחד, זה לא נעים, אבל מצד שני, זה רק עושה אותנו רעבים יותר ללקוחות נוספים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות