אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עובדי ארקיע לשקדי: "שמש דוגמה למנהל מוסרי ובטל את כניסת אל על לקו לאילת" צילום: יונתן בלום

עובדי ארקיע לשקדי: "שמש דוגמה למנהל מוסרי ובטל את כניסת אל על לקו לאילת"

בהמשך למאבק עובדי ארקיע בכניסת אל על לפעילות פנים-ארצית בקו לאילת, כותב יו"ר ועד העובדים למנכ"ל אל על: "עבורכם הקו לאילת הינו קצפת ודובדבנים, עבורנו מדובר בפיטורים"

03.01.2010, 10:45 | יסמין גיל

"עבורנו הקו לאילת הוא הלחם, בשבילך הוא מותרות", כך כותב הבוקר (א') יו"ר ועד עובדי ארקיע, יגאל כהן, למנכ"ל אל על, האלוף (במיל') אליעזר שקדי, שנכנס באופן רשמי לתפקידו בסוף השבוע. זאת, בהמשך למאבק עובדי ארקיע בכניסה הצפויה של אל על לפעילות פנים-ארצית בקו שבין נתב"ג לאילת.

"אין ספק כי התפקיד שנטלת על עצמך טומן בחובו גיבוש אסטרטגיה, קבלת החלטות קריטיות ואתגרים ניהוליים משמעותיים", כותב כהן לשקדי, "ההנהלה הקודמת של אל על קיבלה החלטה לרסק את מתחרותיה הקטנות, ארקיע וישראייר, באמצעות בקשה להתמנות למוביל נקוב לאילת. למרבה הצער, בהחלטה תמוהה וללא כל בחינה ותשתית מקצועית, החליט שר התחבורה למנות את אל על למוביל נקוב בקו זה".

"עבור ארקיע הקו לאילת מהווה כ-30% מפעילותה העסקית - זהו הלחם של החברה ומקור המחייה והפרנסה של מאות עובדים", ממשיך כהן במכתבו לשקדי, "כניסה של אל על לקו עלולה להוביל לצמצום משמעותי של הפעילות ולפיטורי מאות מעובדי ארקיע. לעומת זאת, עבור אל על הקו לאילת הינו מותרות בלבד ומהווה כקצפת ודובדבנים. ברור לכל כי הכניסה לקו זה לא תחזק את אל על החזקה, לא תשנה או תשפר במאומה את דוחותיה הכספיים ולא באמת תשפיע על פעילותה התעופתית, השיווקית, האסטרטגית והכלכלית".

יו"ר ועד עובדי ארקיע ממשיך במכתבו למנכ"ל אל על החדש: "הניסיון לתלות את עתידה של אל על ושל התיירות בישראל בקו זה, הינו ניסיון פתטי ועלוב שמטרתו למוטט את החברות הקטנות ותו לו. אנו פונים אליך לקבל החלטה ראויה ולשמש דוגמה למנהל מוסרי ואחראי, בשוק התעופה בפרט ובשוק העסקי בכלל. נבקשך לפנות לשר התחבורה ולהודיעו כי לחברת אל על אין כוונה להיכנס כמוביל נקוב נוסף לאילת ואין לה כוונה לחסל את מתחרותיה".

תגיות