אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מלחמת הגבינות הגדולה צילום: עומרי מרון

מלחמת הגבינות הגדולה

טרה השיקה גבינה לבנה עם יוגורט בקמפיין נרחב, ומיד אחריה יצאה תנובה בקמפיין

04.01.2010, 09:17 | מיכל תוסייה כהן

גזרת הגבינות הלבנות מתחממת: שתי יצרניות מוצרי החלב, תנובה וטרה, יוצאות השבוע עם מוצר חדש: גבינה לבנה שתכיל יוגורט. טרה יצאה ראשונה בהודעה על הגבינה החדשה במותג מולר, ותנובה הקדימה את ההשקה הרשמית של המוצר המתחרה כדי לשמור על התחרות.

טרה יוצאת עם שני מוצרים: גבינה לבנה 5% וגבינה לבנה 9%, באריזות של 250 גרם. גם תנובה יוצאת עם שני מוצרים: קוטג' עם יוגורט 5% וגבינה עם יוגורט 5%, באריזות של 200 גרם.

"הגבינה הלבנה החדשה של מולר מתאימה לשוחרי הבריאות המעוניינים בשילוב של בריאות וטבעיות באורח החיים שלהם", ציין ניר קניאס, סמנכ"ל השיווק של מולר. השקת הגבינה החדשה תלווה בקמפיין פרסומי נרחב משני הצדדים. טרה תשקיע באמצעות משרד הפרסום יהושע TWBA כ־3 מיליון שקל.

שוק הגבינות הישראלי מגלגל מדי שנה כ־530 מיליון דולר. תנובה מחזיקה ב־69.8% מהשוק, שטראוס ב־24.6% וטרה ב־5.3% מהשוק.

מחקר TNS שבוצע ב־2008 קבע כי 83% מהאוכלוסייה קונה בקביעות גבינה לבנה רכה, ו־70% קונים אותה בין פעם לשלוש פעמים בשבוע.

תגיות