אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קו אופ: "אם המהלך של שופרסל יצליח, יש אפשרות שניכנס בעקבותיהם לתחום החלב" צילום: עמית מגל

קו אופ: "אם המהלך של שופרסל יצליח, יש אפשרות שניכנס בעקבותיהם לתחום החלב"

שופרסל בודקת את האפשרות למכור חלב תחת המותג הפרטי של הרשת. סמנכ"ל הסחר של קו אופ אמר ל"כלכליסט" כי "הסיכוי להרוויח בשוק החלב הוא נמוך מכיוון שמדובר במוצר שהמחיר שלו תחת פיקוח ממשלתי. אולי בשופרסל יודעים משהו שאנחנו לא"

04.01.2010, 16:19 | מיכל תוסייה כהן

רשת שופרסל בודקת בימים אלו את האפשרות להציע ללקוחותיה חלב תחת המותג הפרטי של הרשת.

סמנכ"ל הסחר של קו אופ, פיני שטרית מגיב לראשונה על המהלך של המתחרה, ואומר ל"כלכליסט" כי "בגדול זהו צעד חכם. שוק החלב עומד על 14%-12% ממכירות רשת קו אופ, שהם במספרים למעלה מ-180 מיליון שקל. עם זאת הסיכוי להרוויח בשוק החלב הוא נמוך מכיוון שמדובר במוצר שהמחיר שלו תחת פיקוח ממשלתי. אולי בשופרסל יודעים משהו שאנחנו לא ".

שתי ענקיות הקמעונות, שופרסל וקו-אופ, מפעילות ברשת מותג פרטי שכולל עד מאות מוצרים. בשופרסל קראו למותג הפרטי בשם "שופרסל" ואילו בקו אופ המותג הפרטי נקרא "כוכב הבית".

העיקרון שעומד מאחורי המותגים הפרטיים הוא ליצור שורה של מוצרים המזוהים עם הרשת, עם מחירים נוחים במיוחד. כמעט בכל המקרים, מוצר המותג הפרטי של הרשת יהיה בעל המחיר הנמוך ביותר משאר המוצרים המתחרים בקטגוריה.

לדברי שטרית החלב הוא רק דלת כניסה להתפתחות למוצרים אחרים בתחום החלב. "יש שוק גדול מאוד של מוצרי חלב שבו ניתן להרוויח כמו יוגורטים, גבינות לבנות, קוטג', גבינה צהובה ועוד". וכי "אם המהלך של שופרסל יצליח, יש אפשרות שניכנס בעקבותיהם לתחום החלב".

תגיות