אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דיווח: אפל רוכשת חברת פרסום בסלולר

דיווח: אפל רוכשת חברת פרסום בסלולר

התשובה של אפל לרכישת AdMob על ידי גוגל: יצרנית האייפון צפויה להכריז היום על רכישת הסטארט-אפ Quattro Wireles, המספק טכנולוגיה לפרסום בסמארטפונים, תמורת 275 מיליון דולר

05.01.2010, 10:03 | יוסי גורביץ
אפל הגיעה להסכמה על רכישת חברת הסטארט-אפ Quattro Wireless תמורת 275 מיליון דולר, כך מדווחת הבלוגרית קארה סווישר בהסתמך על מקורות שונים. לדברי סווישר, אפל צפויה להודיע על הרכישה בקרוב, ייתכן שכבר היום (ג'). אין אישור רשמי לידיעה.

Quattro Wireless מספקת טכנולוגיה לפרסומות בסמארטפונים, ורכישתה צפויה לחמם את התחרות בתחום. החברה גייסה כ-30 מיליון דולר ממשקיעי הון סיכון, ובין לקוחותיה נמצאים דיסני, פורד וליגת הכדורגל האמריקאית. בנובמבר הכריזה גוגל כי הגיעה להסכמה על רכישת AdMob, מתחרתה העיקרית של קוואטרו בתחום, תמורת 750 מיליון דולר. בזמנו נמסר כי גם אפל ניסתה לרכוש את AdMob. עם זאת, יצוין כי עסקת גוגל-AdMob נבחנת כעת על ידי הרגולטור האמריקאי, דבר הצפוי לעכב את מימוש העסקה.

על פי הערכות, משתמשי האייפון של אפל אחראים לרוב הצפייה בפרסומות סלולריות (54%). עם זאת, מערכת ההפעלה הסלולרית של גוגל, האנדרואיד, ממשיכה במגמת הצמיחה ומשתמשיה גורפים נתח עולה בצפייה בפרסומות בסלולר, בדצמבר האחרון 16% מהפרסומות בסלולר נחשפו למשתמשי מכשירי האנדרואיד, עלייה של 5% לעומת אוקטובר. בניגוד לגוגל, ששליטתה בפרסום המקוון עוררה חששות בקרב הרגולטורים, עסקת אפל-קוואטרו ככל הנראה לא תיבחן באותה תשומת לב.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות