אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב לאשכנזי זלצמן צילום: תומריקו

תקציב הפרסום של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב לאשכנזי זלצמן

עד כה טופל התקציב על ידי קוואטרו מקבוצת אדלר-חומסקי. תקציב הפרסום יעמוד על כ-3 מיליון שקל

06.01.2010, 14:33 | מיכל תוסייה כהן

אוניברסיטת בן-גוריון העבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד אשכנזי זלצמן. המשרד נבחר בהליך של מכרז. עד כה טופל התקציב על ידי קוואטרו מקבוצת אדלר-חומסקי. על פי הערכה תקציב הפרסום עומד על 3 מיליון שקל.

טל אשכנזי, מבעלי אשכנזי זלצמן הוסיף כי "בשנים האחרונות מופנית תשומת לב גדלה והולכת של האוניברסיטאות לשיווק ולפרסום, גם בשל הצורך בקידום תחומים פחות מבוקשים המצויים בעיקר באוניברסיטאות וגם בשל ההבנה של מוסדות המחקר שהם פועלים בסביבה תחרותית מורכבת ובתנאי שוק לא פשוטים".

ההשקעה השנתית בפרסום בתחום הלימודים האקדמיים בישראל היא כ-68 מליון שקל, מתוכן מוערך הנתח של האוניברסיטאות בכ-20 מיליון שקל.

תגיות