אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הסטארט אפ של אהבה: מקווה למכור מייק אפ ב-30 מיליון שקל ב-2010 צילום: עמית שעל

הסטארט אפ של אהבה: מקווה למכור מייק אפ ב-30 מיליון שקל ב-2010

חברת הקוסמטיקה משיקה את המוצר החדש בארץ ובחו"ל בהשקעה של כ-13.5 מיליון שקל. על פי מנכ"ל החברה, היעד המרכזי של המוצר הוא אירופה וארה"ב

06.01.2010, 17:29 | מיכל תוסייה כהן
חברת הקוסמטיקה של מוצרי ים המלח AHAVA משיקה לראשונה מייק אפ המבוסס על מינרלים מים המלח ואצות הנקרא Mineral Makeup Care. צפי המכירות לשנת 2010 עומד על כ-30 מיליון שקל. בחו"ל צפויות המכירות לעמוד על 15- 20 מיליון שקל ובארץ צפויות המכירות לעמוד על 10-5 מיליון שקל.

מנכ"ל חברת AHAVA, יעקב אליס, אומר כי קהל היעד המרכזי של המייק אפ החדש נמצא בעיקר בחו"ל. המייק אפ יימכר ברשתות בארה"ב ובאירופה, דוגמת בלומינגדיילס, לורד אנד טיילור וסאקס. הכניסה של המוצר לשוק תלווה בקמפיין פרסום בארץ ובחו"ל בהשקעה של כ-13.5 (12 מיליון שקל בחו"ל ו-1.5 מיליון שקל בארץ).

"מחקרים שערכנו גילו כי הנשים האמריקאיות והאירופאיות משתמשות בהרבה יותר מייק אפ מאשר האישה הממוצעת בארץ" אומר אליס. הוא מוסיף כי החדירה של המוצר לשוק הישראלי צפויה להיות איטית יותר מאשר בחו"ל. בשלב הראשון המייק אפ יימכר רק בחנויות החברה, בנקודות מכירה נבחרות לתיירים כמו הדיוטי פרי וברשת המשביר לצרכן. בשלב השני צפויה התרחבות של ההפצה, והמוצר יימכר בכל רשתות הקוסמטיקה בארץ.

חברת AHAVA מגלגלת על פי הערכות 60-50 מיליון דולר בשנה. 40% מהשוק נמצא בישראל, 40% בארה"ב ו- 20% באירופה.

תגיות