אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ליידי גגה תהיה הפנים החדשות של פולארויד צילום :בלומברג

ליידי גגה תהיה הפנים החדשות של פולארויד

כוכבת הפופ שבין להיטיה נמנים "פפרצי" ו"פני פוקר", תהיה מנהלת קריאייטיב של ליין מוצרים הנושא את שם המותג

07.01.2010, 20:17 | סוכנויות הידיעות

פולארויד מנסה לשקם את עצמה בעזרת כוכבת הפופ ליידי גגה. הזמרת הידועה בלהיטים כמו "פני פוקר" ו"פפרצי" חתמה על חוזה רב שנתי במסגרתו היא תהיה מנהלת הקריאייטיב של ליין מוצרים חדש של פולארויד.

המהלך הינו חלק מרפורמה בחברה שסובלת מהתחרות מול המצלמות הדיגטליות. החברה פשטה רגל ונרכשה על ידי שתי קרנות ההשקעה במאי ובכוונתן להשתמש במותג במצלמות, מדפסות וטלוויזיות.

ליידי גגה תהיה המנהלת הקריאייטיבית ותפתח ליין של מוצרים. "ליבת המותג היא האותנטיות שלו - הוא תופס את הרגע", אמר סטיפן מילר, מנכ"ל קבוצת PLR, הבעלים של החברה. "אנו משנים את המודל העסקי שלנו ופונים לשווקי חו"ל", הוא הוסיף.

אלבום הבכורה של גגה "התהילה" מכר 8 מיליון עותקים וכלל חמישה סינגלים שהגיעו למקום הראשון במצעד האמריקאי. הזמרת תופיע בדוכן החברה ביריד מוצרי האלקטרוניקה בלאס ווגאס ביום חמישי.

"המותג שלנו שווה מאות מיליונים  עם הכרה גלובלית", אמר מנכ"ל התפעול של החברה ג'ון פולוק. "זהו הנכס הגדול ביותר שלנו".   

תגיות