אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המותג בר סטרנס מתחסל סופית צילום: בלומברג

המותג בר סטרנס מתחסל סופית

שנתיים לאחר קריסת בנק ההשקעות, החטיבה האחרונה שלו שעדיין פעלה תחת שם המותג - מועדון לקוחות פרטיים של בר סטרנס - תישא מעתה את הלוגו של ג'יי.פי מורגן, שגייס אשתקד 70 ברוקרים חדשים ורוצה להעסיק 1,000 בסופו של דבר

08.01.2010, 23:37 | סוכנויות הידיעות

השם בר סטרנס עשוי להמשיך לחיות באמצעות מזכרות באיביי אך החל מהחודש הבא זה לא יקרה באמצעות כרטיסי ביקור עסקיים. מועדון השירותים ללקוחות פרטיים של בר סטרנס, החטיבה האחרונה בחברה שעשתה שימוש בשם זה, משנה את שמה לג'יי.פי מורגן ני"ע. המיתוג מחדש הוכרש בפני ברוקרים היום בשיחת ועידה והלקוחות יראו את הלוגו החדש החל מפברואר.

ג'יי.פי מורגן רכש את החטיבה במרץ 2008 במסגרת רכישת בר סטרנס. המנכ"ל ג'יימי דימון בן ה-53, שהינו בנם ונכדם של ברוקרים, אמר בסוף אוקטובר כי החברה מתכננת להעסיק עד 1,000 ברוקרים מהטובים ביותר שיש. "אף שהשם נעלם מכרטיסי הביקור והאי מיילים תמיד תישאר החיבה. אנו עדיין גאים בשם ומרגישים ברי מזל להיות חלק מג'יי.פי מורגן", אמר בארי סומרס שעבר עם חטיבת הלקוחות לחברה החדשה.

המהלך מגיע לאחר שהחטיבה חוותה את אחת השנים הטובות ביותר שלה אי פעם מבחינת גיוס קליינטים, הכנסות מוצרים שהוצעו להם, אמר סומרס בשיחת טלפון. לדבריו, מינוף של המותג ג'יי.פי מורגן יקדם את העסק הלאה. ג'יי.פי מורגן שכר 70 ברוקרים בשנה החולפת והביא את מצבת הסוחרים לסך של 386 המנהלים מעל 60 מיליארד דולר בנכסים של לקוחות.

אחד הגיוסים החדשים היה אביו של דימון, תאודור תד דימון, שהצטרף לחברה בנובמבר ממריל לינץ' של בנק אוף אמריקה. דימון הוותיק בילה 30 שנה בחברות בניהולו של סנפורד וייל עד שעבר למריל לינץ' באוגוסט 2006. הברוקרים של בר סטרנס גרפו הכנסות של 307 מיליון דולר לשנה שהסתיימה בסוף ספטמבר. סומרס ימשיך לנהל את החטיבה שתישאר נפרדת מקבוצת ניהול העושר של ג'יי.פי מורגן, שכל לקוח שלה "שווה" בין 1 ל-25 מיליון דולר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות