אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
UMI תחל לשווק בישראל את ביואיק לה קרוס החדשה

UMI תחל לשווק בישראל את ביואיק לה קרוס החדשה

מחירה ההתחלתי של הלה קרוס עומד על 229,900 שקלים לדגם ה-CX הבסיסי ו-259,900 שקלים לגירסת ה-CXL המאובזרת יותר

12.01.2010, 10:34 | שרון ביידר

מכונית מנהלים אמריקאית חדשה נחתה השנה בישראל. UMI, יבואנית ביואיק לישראל, תחל לשווק השנה את הדגם החדש של הביואיק לה קרוס. הלה קרוס תוצע בישראל בשתי רמות גימור, שתיהן מצוידות במנוע חדש בנפח של 3 ליטרים בתצורת V6, בעל הספק של 255 כ"ס אליו משודכת תיבת הילוכים בעלת 6 יחסי העברה.

מחירה ההתחלתי של הלה קרוס עומד על 229,900 שקלים לדגם ה-CX הבסיסי ו-259,900 שקלים לגירסת ה-CXL המאובזרת יותר. בשלב מאוחר יותר תשווק הלה קרוס עם מנוע אקוטק חדיש, בנפח 2.4 ליטר, המפיק 182 כ"ס.

לה קרוס החדשה. ארכיטקטורה אירופית לה קרוס החדשה. ארכיטקטורה אירופית לה קרוס החדשה. ארכיטקטורה אירופית

הארכיטקטורה הבסיסית של הלה קרוס החדשה פותחה באירופה והעיצוב והתכנון ההנדסי בוצעו על-ידי צוות בינלאומי במרכז התכנון של ג'נרל מוטורס באסיה ובארה"ב.

יצרנית הרכב, ג'נרל מוטורס מציינת לטובה כי הפלטפורמה של הביואיק, האפסילון 2, היא פלטפורמה משותפת לאופל אינסיגניה האירופית, על מנת להתאים את הסטנדרטים של המכונית לדרישות אירופיות.

יתרה מכך, השלדה של המכונית פותחה בגרמניה והיא קשיחה יותר מהשלדה של הביואיק לה קרוס היוצאת. למרות היומרות, המידות של המכונית נשארו אמריקאיות למהדרין, האורך הכללי של הלה קרוס החדשה מצטמצם ב-3 ס"מ ל-5 מטרים, הרוחב נותר זהה עם 1.86 מטרים והגובה הצטמצם ב-4 ס"מ ל-1.5 מטר, כשבסיס הגלגלים צמח ב-3 ס"מ ל-284 ס"מ.

תגיות

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
ל- 7 "הכלכלן"
איזה חישב מטופש אתה עושה. הרכב בארצות הברית מתחיל ב- 32000 דולר. אפילו 30000 דולר ליבואן משמעותם 121000 ש"ח רק המיסים בישראל עומדים על 110% וזה עוד לפני ההובלה וההוצאות הנלוות. אתה כבר ב- 254000 ש"ח.לקסוס מסכנה 250IS באורך 4.5 מטר וספסל אחורי שכמעט לא קיים עולה 330000 ש"ח אז הייכן כאן התחרות? הישראלים מטומטמים: היגיע הזמן שתבינו: מכונית זאת לא השקעה מכונית זאת הנאה ואפשר לדבר גם על מילים "גסות" כמו איכות נסיעה, חויית נהיגה, מרחב פנימי וכיו"ב. הישראלי, לפני שקונה את הרכב חושב כמה יקבל שימכור. " מה לעשות, "ישראלי".
אלי גוליפיץ'  |  24.01.10
12.
יתרונות וחסרונות
אני גם סבור שהמחיר גבוהה גם ביחס למחיר הדגמים קודמים וגם אם משווים למכוניות אמריקאיות אחרות הנמכרות בארהב במחיר דומה, לעומת מחירן בארץ. רכשתי לה קרוס באפריל 2007 יתרונות קיבלתי הנחה ושילמתי 187 אלף ש"ח מכונית מאוד נוחה אין מה להשוות למכוניות האירופאיות תענוג לנהוג בה (מבחני רכב קטלו את ההגה שלא בצדק) שקטה חסרונות שותה דלק. אחרי שנתיים צריכת הדלק גדלה משמעותית!! היום אני מצמצם ככל האפשר נסיעות קצרות ביקרה 4 פעמים במוסך מעבר לטיפולים התקופתיים. לא קריטי אבל מעצבן (מזגן, חיישני ABS, חלון חשמלי שנתקע, מערכת שמע) הההחיסרון - ניסיתי למכור בעיתון ולא קיבלתי פניות בכלל. ירדתי במחיר הרבה הרבה מתחת למחירון והיו כמה טלפונים של סקרנים בלבד. ניסיתי לקנות רכב חדש במבצעי טרייד אין, אבל הסוכנויות של פורד, סוברו, פז'ו, הונדה... לא כוללים את הלה קרוס בטרייד אין אז רק אם חושבים להמשיך לקנות בסוכנות UMI או מכשירי תנועה אז שם מוכנים לבצע טרייד אין ירידת הערך היא ממש לא ראלית. למרות שחושבים שהיא כ 20 אחוז אז היא הרבה מעבר מומלץ רק למי שחושב להחזיק את הרכב להרבה מאוד שנים ומקבל דלק ע"ח העבודה
רונן  |  17.01.10
11.
דווקא הביואיק
הנוכחית שמדובר על זה שתגיע לכאן אמורה לבוא עם האבזור המקסימלי. דרך אגב לפי מה שקראתי הביואיק הזאת היא רכב גלובלי בדיוק כמו הקרוז. רק שבמקרה של הביואיק הפלטפורמה של הרכב מבוסס על האינסגיניה. בכל מקרה עושה רושם שמדובר ברכב ממש טוב כי השנה הוא זכה ברכב האמין ביותר.
יהודה , נתניה  |  14.01.10
10.
מבאס
האוטו עולה 27000 $ בארה"ב, (117500 ש"ח כולל מעם ) אוטו מבוסס באופן מלא על אופל אינסיגניה (טוב מאוד) ומותאם לטעם האמריקאי (מתלים רכים יותר, היגוי פחות ספורטיבי) אבל עדיין 2 רמות מעל הדגם המוחלף בעוד שנה כנרה כבר נראה אותו קרוב יותר ל 200000 ש"ח אם רוצים אמריקאי אבל תוכן אירופאי אז זאת הנוסחה כנרא
ari  |  14.01.10
9.
ל7
אני אשתדל לענות לך איך שאנשים כמוך מבינים. יש הצדקה לזה שמרצדס עולה חצי מיליון שקל? אם יש הצדקה לזה שמרצדס עולה חצי מיליון שקל אז יש הצדקה לזה שביואיק עולה 300 אלף. המדינה שלנו הורגת אותנו עם המס וזה מה יש. לא טוב לך אתה מוזמן לעבוד לארץ זרה ולעזוב אותנו בשקט מהחשדות של הילד הפרנואיד שבך. ואם כל הזמן מה שמפריע לך זה ירידת הערך ברכב תעבור לסובארו ג'אסטי מודל 95 אני בטוח שהמחיר שלה כבר כמה שנים עומד על 5000 ש"ח(העיקר שלא תפסיד) חבר יקר תעבור ליפנית בלאי ותהנה. אני אישית מעדיף רכב כמו ביואיק שהוא אמין וטוב ושירידת הערך שלו גדולה מזו של היפנים. מאשר יפנית שחוסכים עליי באיבזור וחוסכים עליי בבטיחות שלא נדבר על ריקולים כל שבוע. עוד הצעה קטנה בשבילך תרכוש רכבים יד שניה שלא תצטרך לעבור איתם את ירידת הערך הראשונית. חבר יקר UMI בנתיים היחידשה של העלתה את המחירים בשוק,בעוד שהיפניות העלו את המחירים שלהם. למרות שמס רכישה ירד המע"מ ירד והיין ירד ב 8% אחוז בחודש האחרון. תגיד לי למה מאזדה שנמכרת ביפן ובארה"ב ב15 אלף דולר נמכרת כאן ב120 ? אין מה לעשות אתה רוצה לבוא בתלונות למישהו תבוא ליבואנים הגרידים של היפניות שגוזרים עליך קופונים או לממשלה. בברכה תתקדם על החיים ושבוע טוב משה.
משה , הרצליה  |  14.01.10
לכל התגובות