אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מחקר: חברת הניווט הישראלית טלמפ גוברת על נוקיה צילום: בלומברג

מחקר: חברת הניווט הישראלית טלמפ גוברת על נוקיה

החברה הישראלית, המעניקה שירותי ניווט סלולריים, מחזיקה בנתח שוק של יותר מ-50% באירופה ובמזרח התיכון, בהשוואה לכ-15% לענקית הסלולר נוקיה. כך על פי נתוני חברת המחקר קנליס

12.01.2010, 17:26 | מאיר אורבך

טלמפ הישראלית שולטת בתחום הניווט: דו"ח של חברת המחקר קנליס (Canalys) קובע שחברת הניווט טלמפ (Telmap) הישראלית היא בעלת בסיס המשתמשים הגדול ביותר באירופה ובמזרח התיכון. על פי נתוני קנליס, החברה מחזיקה בנתח שוק של כ-50%, נכון לסוף הרבעון האחרון של שנת 2009.

לטלמפ שיתופי פעולה עם מספר רב של מפעילות סלולריות, בהן וודאפון, טלפוניקה, O2, פראנס טלקום ועוד. ב-2009 החליטו המפעילות הסלולריות להתייחס לשירותי הניווט כחלק אינטגרלי מחבילות התוכן והשירותים שהן מציעות ללקוחותיהן, ולכלול אותם בחבילות הבסיס ללא עלות נוספת - מהלך שהגביר את קצב חדירת השירותים למנויים.

מהמחקר עולה שכ-2.6 מיליון בני אדם באירופה ובמזרח התיכון משתמשים באופן קבוע בפתרונות ניווט סלולריים, וכי מרביתם בוחרים לעשות שימוש בפתרונות הניווט של טלמפ, המסופקים להם על ידי מפעילות הסלולר. מספר המנויים שבחרו בפתרונות הניווט של טלמפ גדול משמעותית ממספר אלו שבחרו בספקי ניווט אחרים וביניהם נוקיה, שהגיעה למקום השני עם נתח שוק קטן במעט מ-15%.

אורן נסים, מנכ"ל טלמפ מסר כי "שנת 2009 הייתה שנה מצוינת לטלמפ במונחי צמיחה". לדבריו, בשנה זו חצתה החברה את את רף מיליון הלקוחות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות