אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אמובי הישראלית רוכשת סוכנות פרסום בסלולר בעשרות מיליוני דולרים

אמובי הישראלית רוכשת סוכנות פרסום בסלולר בעשרות מיליוני דולרים

חברת הסטארט-אפ מהרצליה הודיעה על רכישת רינג-רינג מדיה הבריטית, בעלת מחזור מכירות המוערך ב-25 מיליון דולר

13.01.2010, 07:42 | אסף גלעד

אמובי הישראלית, חברת סטארט-אפ המתמחה בפרסום סלולרי, הודיעה הלילה (ד') בקליפורניה על רכישת סוכנות הפרסום הסלולרית הגדולה רינג-רינג מדיה הבריטית. היקף הרכישה לא נודע, אך הוא מוערך בעשרות מיליוני דולרים.

מחזור המכירות השנתי של רינג-רינג מוערך ב-25 מיליון דולר והיא מקבלת תקציבי פרסום מלקוחות ומנהלת אותם על גבי הסלולר, בין השאר על ידי רכישת שטחי פרסום סלולריים.

באמצעות הרכישה תוכל אמובי לתת תמחור מדויק של שטחי פרסום יותר עבור המפרסמים ובעלי שטחי הפרסום. הרכישה באה שבוע בלבד לאחר שאפל רכשה את קווארטו ומספר שבועות לאחר שגוגל רכשה את אדמוב, רשת פרסום סלולרית גדולה.

אמובי, חברת סטארט-אפ מהרצליה, גייסה עד כה 45 מיליון דולר מהקרנות סקויה, אקסל, גלובספאן, החברות סיסקו, מוטורולה ואמדוקס. והיא החברה היחידה בעולם שהשקיעו בה במשותף טלפוניקה ו-וודאפון, שתי ענקיות סלולר שקיימת ביניהן בתחרות עזה.

הסיבה להשקעתן באמובי היא ככל הנראה התעבורה הסלולרית הרבה שאמובי מביאה להן. אמובי מספקת כיום ל-25 מפעילות סלולר בעולם מערכת המשלבת פרסומות בתכנים סלולריים. לדוגמה, היא מאפשרת למשתמש לצפות בסרטון תמורת צפייה בפרסומת ולגלוש חינם באתר WAP תמורת חשיפה לפרסומות במהלך הגלישה, הן עבור סמארטפונים והן עבור טלפונים סלולרים רגילים.

תגיות