אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זרמון גולדמן קיבל את תקציב הפרסום של רולדין צילום: נתן דביר

זרמון גולדמן קיבל את תקציב הפרסום של רולדין

התקציב, שהיקפו מוערך ב-5 מיליון שקל בשנה, נוהל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום RSL

13.01.2010, 13:26 | מיכל תוסייה כהן

משרד הפרסום זרמון גולדמן קיבל את תקציב הפרסום של רשת רולדין, לאחר שבשנתיים האחרונות התקציב נוהל במשרד הפרסום "RSL". תקציב הפרסום של רולדין מוערך ב-5 מיליון שקל.

מרולדין נמסר, כי זרמון גולדמן ילווה את את הרשת  במהלך ההתרחבות שלהם בשנה הקרובה, שבמהלכו עתידה רולדין לפתוח עוד 10 סניפים בהשקעה של 8 מיליון שקל. הדר גולדמן, מבעלי זרמון גולדמן, מסר ל"כלכליסט" כי "רולדין הולכת לעבר התרחבות אגרסיבית בשנה הקרובה. לכן ביחד עם מנהלי החברה, נבנה מודל שיווקי ונלווה את המהלך מהצד של הפרסום. אני שמח שרולדין בחרו בנו וזו בהחלט דרך מתוקה להתחיל את השנה החדשה".

קובי חקק, מנכ"ל רולדין, מסר כי "הבחירה בזרמון גולדמן נובע מהנסיון של המשרד בתחום הקמעונאות. אנו מודים למשרד הפרסום RSL אשר ליווה אותנו בשנתיים האחרונות והיה שותף מלא במהלכים פרסומיים".

רשת רולדין החלה לפעול בשנת 1989 על ידי האחים קובי, אבי ודודו חקק. כיום לחברה יש מפעל ראשי בקדימה ו-27 סניפים בפריסה ארצית.

תגיות