אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סיכום 2009: המפרסמים מעדיפים את "כלכליסט"

סיכום 2009: המפרסמים מעדיפים את "כלכליסט"

היקף הפרסום ב"כלכליסט" ב־2009 גבוה ב־30% מהפרסום ב"דה־מרקר"

18.01.2010, 09:38 | מערכת כלכליסט

היקף שטחי הפרסום ב"כלכליסט" בשנת 2009 - 432,451 אינץ' - גבוה ב־30% מהיקף הפרסום ב"דה־מרקר", המוסף הכלכלי של "הארץ" - 331,583 אינץ'. נתונים אלה כלולים בדו"ח של חברת יפעת. בהשוואה זו, היקף הפרסום ב"כלכליסט" מתייחס לחמשת ימי הופעתו של העיתון, ראשון עד חמישי, לעומת היקף הפרסום ב"דה־מרקר" מיום ראשון עד שישי.

בהשוואה של היקף שטחי הפרסום בימים ראשון עד חמישי הפער גדול יותר ועומד על כ־52% לטובת "כלכליסט": 432,451 אינץ' ל"כלכליסט" לעומת 282,925 אינץ' ל"דה־מרקר".

ההשוואה היא ללא מודעות עצמיות.

 

"השוק אמר את דברו בצורה נחרצת. אנחנו מודים למפרסמים על האמון ב'כלכליסט'", אמר יואל אסתרון, מו"ל "כלכליסט". "נשתדל לעמוד בציפיות גם ב־2010".

תגיות