חברת הפרסום LEAD תמתג את רחובות
העיר רחובות מתמתגת מחדש לכבוד חגיגות 120 שנה להקמתה. תקציב המיתוג יעמוד על חצי מיליון שקל
חברת הפרסום LEAD, שבבעלות משותפת של רמי יהודיחה ואדלר חומסקי & ורשבסקי, זכתה בתקציב המיתוג והפרסום של חגיגות 120 שנה לעיר רחובות. התקציב לפרסום ומיתוג עומד על חצי מיליון שקל, וסכום של 3.5 מיליון שקל יושקע בחגיגות.
בחברת LEAD בנו את הלוגו של החגיגות והגו את הסלוגן שילווה אותן: "מרגישים את הקצב ברחובות". נוסף על משרד הפרסום LEAD על המיתוג תעבוד גם חברת יחסי הציבור ברנדי.
"זו ההזדמנות לבנות ולרענן את התדמית של רחובות כעיר צעירה ותוססת, ולהדגיש את התהליכים החיוביים שהעיר עוברת - בהם חזרתם של צעירים למגורים בעיר, תנופת בנייה, תעשיית ההייטק המתפתחת ומקומות הבילוי שקמו בעיר, שיוצרים עיר עם קצב אחר. אני שמח על ההזדמנות לקחת חלק מרכזי במהלך האסטרטגי הזה", אמר יהודיחה ל"כלכליסט".
משרד הפרסום LEAD הוקם לפני כשש שנים על ידי רמי יהודיחה. לפני כשלוש שנים נכנס משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי כשותף אסטרטגי.
תגובה אחת לכתיבת תגובה