ביטוח ישיר מעבירה רכש המדיה ליוניון ומדיה.קום
החברה בבעלות איי.די.איי עוזבת את חברת רכש המדיה יוניברסל הנחשבת לחזקה במשק ומעבירה תקציבה, בסך 9 מיליון שקל
21.01.2010, 13:32 | מיכל תוסייה כהן
ביטוח ישיר בבעלות איי.די.איי עוברת מחברת רכש המדיה יוניברסל, הנחשבת לחזקה במשק, לחברת יוניון וחברת מדיה.קום שבבעלות אדלר חומסקי&ורשבסקי. תקציב רכש המדיה עומד על 9 מיליון שקל.
רענן סעד, משנה למנכ"ל ביטוח ישיר הודיע היום (ה') כי משרדי הפרסום של שני מותגי החברה יתכננו וירכשו מעתה את המדיה עבור המותגים השונים.
שלמור אבנון עמיחי Y&R שמפרסמים את המותג ביטוח ישיר ירכשו באמצעות יוניון את המדיה עבור מותג זה, ואילו אדלר חומסקי&ורשבסקי GREY ירכשו באמצעות מדיה.קום את המדיה.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה