אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ביואיק ריגאל בדרך לישראל

ביואיק ריגאל בדרך לישראל

ל"כלכליסט" נודע כי יבואנית שברולט וביואיק החלה לבחון את היבוא של מכונית המנהלים כחלק מתוכנית לשינוי תדמיתו של מותג ביואיק

21.01.2010, 14:58 | תומר הדר

לאחר היעדרות של שנים משוק הרכב הישראלי, "ביואיק ריגאל" חוזרת אל סוכנות UMI. ל"כלכליסט" נודע ש-UMI, יבואנית שברולט וביואיק החלה לבחון את היבוא של מכונית המנהלים ביואיק ריגאל, "אחותה הקטנה" של ביואיק לה קרוס, כחלק מתוכנית הרנסאנס שמפעילה UMI בימים אל לשינוי תדמיתו של מותג ביואיק.

מפרט האבזור הסופי של הריגאל טרם נקבע, אולם בעולם מוצעת הריגאל עם מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטרים המפיק 182 כוחות סוס ועם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים בעל מגדש טורבו אשר מפיק 220 כוחות סוס. לעת עתה, הריגאל מיוצרת במפעלי GM בראסלסהיים שבגרמניה, שבהם מיוצרות גם מכוניות אופל, אולם בשנת 2011 יועתק פס היצור למפעלי GM בקנדה.

תגיות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
מקווה שלUMI יהיה שכל להביא בפועל
UMI עשתה המון שגיאות בשיווק ובמכירת מותגים בארץ (ע"ע אופל) ולכן הייתי מציע להם במקום 'לשקול', להביא בפועל. מי שנהג על הרכב הזה במין שזה יהיה בראש טבלת המכירות הפרטיות בארץ לסגמנט זה. (הליסינג זה סיפור אחר זה תלוי בתמחור, בשירות ועוד משתנים) הוא יותר מוחצן ממאזדה 6, המנוע יותר טוב מהונדה אקורד, והוא הרבה יותר יוקרתי מפולקסוואגן פאסאט. צריך להיות טיפש גדול כדי לא לייבא את הרכב הזה, אבל UMI הוכיחו לא פעם שהם כאלו. אגב, הרכב הזה הוכיח שהאמריקאים כשהם עם הגב לקיר יודעים כיצד לפתח רכב נוח ואמין. איך אמר מומחה הרכב פיט סומרי, אם האמריקאים ייצרו רכבים בסטנדרטים של הריגל אז הגרמנים והיפנים בצרות צרורות.
אחד העם  |  22.01.10
לכל התגובות