אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הצורפים פונה לחילונים: תשקיע בקמפיין 3.5 מיליון שקל

הצורפים פונה לחילונים: תשקיע בקמפיין 3.5 מיליון שקל

לראשונה תשווק יצרנית היודאיקה את מוצריה בקרב קהל חילוני, באמצעות משרד הפרסום Open וחברת EPW Media

24.01.2010, 18:43 | מיכל תוסייה כהן

"הצורפים", חברת עיצוב כלי כסף ויודאיקה שפנתה עד היום בעיקר לקהל החרדי והדתי, פונה לראשונה לקהל החילוני כקהל יעד למוצריה. המהלך ילווה בהשקעה של כ־3.5 מיליון שקל בשיווק ופרסום.

משרד הפרסום Open יהיה מופקד על הפנייה לקהל החילוני, וחברת EPW Media תהיה אחראית על יחסי הציבור בקרב הקהל החילוני ועל הפרסום באינטרנט. חלק מהפרסום והשיווק יהיה מיועד לקהל החרדי באמצעות חברת בולטון, חברת פרסום למגזר החרדי.

 

לדברי מנכ"ל החברה, רפי ברקוביץ', מה שהוביל את המהפך השיווקי הוא הביקוש שראו בחנויות מצד קהל חילוני. "יש הרבה חילונים שקנו אצלנו במקרה פעם אחת וגילו אותנו. כעת המטרה היא שהקהל החילוני יתפוס נתח שוק של 50% מהמכירות שלנו ואף יותר מכך". הרשת עתידה לפתוח שתי חנויות ראשונות בחו"ל ב־2010, נוסף על 11 חנויות בארץ.

תגיות