אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לאחר כניסת המנכ"ל החדש: אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, פורשת צילום: רובי קסטרו

לאחר כניסת המנכ"ל החדש: אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, פורשת

גזית פורשת ממי עדן לאחר חמש שנים, חודשיים לאחר פרישת המנכ"ל הקודם ליאור בן ארצי

25.01.2010, 15:34 | כתב כלכליסט

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, הודיעה על פרישתה מהחברה לאחר 5 שנים. בתחילת החודש מונה לתפקיד מנכ"ל החברה אייל כרמי, לשעבר מנכ"ל טויס אר אס, במקומו של ליאור בן ארצי שעזב את החברה באוקטובר. גזית היתה למעשה מינוי של בן ארצי, וככל הנראה היא עזבה בגלל פרישתו.

גזית גיבשה והובילה את האסטרטגיה השיווקית של החברה בשנים האחרונות, שכללה בין היתר את מהפכת המחירים בשרות הישיר של מי עדן "עד אליך", וכן השקת מוצרים חדשים בתחום הבקבוקים והברים כגון: עדן סודה, עדן דיגיטל, איזי (עם בר רפאלי), ועוד.

בין מהלכי הפרסום הבולטים שעליהם היתה אחראית גזית ניתן למנות את קמפיין "70% מגופך הם מים", אשר זכה בפרסים בינ"ל והדגיש את הבידול של המים המינרליים הטבעיים של מי עדן מול החלופות.

תגיות