אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
JWT העולמית זכתה בפרס סוכנות השנה

JWT העולמית זכתה בפרס סוכנות השנה

המגזין היוקרתי AdWeek העניק השבוע את התואר לסוכנות בשל ביצועי הצמיחה שהפגינה השנה; הסוכנות הגדילה את הכנסותיה ב־5% ל־2.1 מיליארד דולר

28.01.2010, 09:23 | חגי לוי

פרס הפרסום היוקרתי Agnecy of the Year הוענק השבוע לסוכנות הפרסום הבינלאומית JWT, שזוכה בו לראשונה בתולדותיה. JWT מפעילה כ־200 משרדי פרסום ברחבי העולם וגם בישראל.

התואר, שמוענק מדי שנה על ידי המגזין "AdWeek" ונחשב ליוקרתי בתעשיית הפרסום, ניתן לפי ביצועי הצמיחה שהפגינה הסוכנות. הקריטריונים בתחרות שונים מאלה של תחרויות קריאייטיב שנערכות ברחבי העולם מדי שנה, דוגמת זו שבקאן, שבהן נבחנות בעיקר האפקטיביות והרמה הקריאייטיבית של קמפיין מסוים.

קמפיין של JWT למנוע החיפוש bling של מיקרוסופט קמפיין של JWT למנוע החיפוש bling של מיקרוסופט קמפיין של JWT למנוע החיפוש bling של מיקרוסופט

אף ש־2009 היתה שנה קשה בתעשיית הפרסום העולמית בשל המשבר הכלכלי, הצליחה JWT להגדיל את הכנסותיה בשיעור של 5% לעומת 2008, ואלו הסתכמו ב־2.1 מיליארד דולר.

הצמיחה במכירות מיוחסת בעיקר לזכייה בכמה תקציבי מפתח של מיקרוסופט: במהלך 2009 קיבלה JWT את תקציב הפרסום של bing, מנוע החיפוש החדש של ענקית התוכנה, שנועד להיות התשובה לגוגל בשוק. היקף התקציב בארה"ב לבדה עומד על 75 מיליון דולר בשנה. מיקרוסופט העבירה לסוכנות גם את תקציב הפרסום של מותגי Office ביתר מדינות העולם, בהיקף של כ־100 מיליון דולר.

פעילות יוצאת דופן שיזמה JWT עבור מיקרוסופט כללה קמפיין אינטראקטיב שהתבסס על סדרת ריאליטי בכיכובו של מנכ"ל ג'נרל אלקטריק ג'ק וולש, שנהפך לגורו עסקים מוכר בארה"ב. לצד הצמיחה בהיקף העסקים בזמן משבר הצליחה JWT גם בחזית הקריאיטיבית: הסוכנות קטפה 26 "אריות" בפסטיבל קאן בחודש יוני האחרון.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות