JWT העולמית זכתה בפרס סוכנות השנה
המגזין היוקרתי AdWeek העניק השבוע את התואר לסוכנות בשל ביצועי הצמיחה שהפגינה השנה; הסוכנות הגדילה את הכנסותיה ב־5% ל־2.1 מיליארד דולר
פרס הפרסום היוקרתי Agnecy of the Year הוענק השבוע לסוכנות הפרסום הבינלאומית JWT, שזוכה בו לראשונה בתולדותיה. JWT מפעילה כ־200 משרדי פרסום ברחבי העולם וגם בישראל.
התואר, שמוענק מדי שנה על ידי המגזין "AdWeek" ונחשב ליוקרתי בתעשיית הפרסום, ניתן לפי ביצועי הצמיחה שהפגינה הסוכנות. הקריטריונים בתחרות שונים מאלה של תחרויות קריאייטיב שנערכות ברחבי העולם מדי שנה, דוגמת זו שבקאן, שבהן נבחנות בעיקר האפקטיביות והרמה הקריאייטיבית של קמפיין מסוים.
אף ש־2009 היתה שנה קשה בתעשיית הפרסום העולמית בשל המשבר הכלכלי, הצליחה JWT להגדיל את הכנסותיה בשיעור של 5% לעומת 2008, ואלו הסתכמו ב־2.1 מיליארד דולר.
הצמיחה במכירות מיוחסת בעיקר לזכייה בכמה תקציבי מפתח של מיקרוסופט: במהלך 2009 קיבלה JWT את תקציב הפרסום של bing, מנוע החיפוש החדש של ענקית התוכנה, שנועד להיות התשובה לגוגל בשוק. היקף התקציב בארה"ב לבדה עומד על 75 מיליון דולר בשנה. מיקרוסופט העבירה לסוכנות גם את תקציב הפרסום של מותגי Office ביתר מדינות העולם, בהיקף של כ־100 מיליון דולר.
פעילות יוצאת דופן שיזמה JWT עבור מיקרוסופט כללה קמפיין אינטראקטיב שהתבסס על סדרת ריאליטי בכיכובו של מנכ"ל ג'נרל אלקטריק ג'ק וולש, שנהפך לגורו עסקים מוכר בארה"ב. לצד הצמיחה בהיקף העסקים בזמן משבר הצליחה JWT גם בחזית הקריאיטיבית: הסוכנות קטפה 26 "אריות" בפסטיבל קאן בחודש יוני האחרון.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה