אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של בוש עובר לגיתם צילום: אוראל כהן

תקציב הפרסום של בוש עובר לגיתם

התקציב, שנאמד ב־3 מיליון שקל, יטופל בגיתם BBDO סוהו לאחר שטופל בחמש השנים האחרונות במשרד GPS מבית אדלר חומסקי

01.02.2010, 09:11 | מאיה זיסר

חברת מכשירי החשמל הביתיים בוש בחרה במשרד הפרסום גיתם BBDO סוהו - חברה־בת של גיתם BBDO - לנהל את תקציב הפרסום שלה, בהיקף של 3 מיליון שקל.

בחמש השנים האחרונות נוהל תקציב הפרסום של בוש על ידי משרד GPS מבית אדלר חומסקי & ורשבסקי. על התקציב התחרו משרדי הפרסום אשכנזי זלצמן, יורו, ישראל, GPS וגיתם.

בשנה האחרונה החלה בוש באסטרטגיית צמיחה והיא מעוניינת להגדיל את נתח השוק שלה ל־10% באמצעות ליין חדש של מוצרים משלימים למטבח ולבית, דוגמת מיקסרים, מעבדי מזון, בלנדרים, קומקומים, מצנמים, מגהצים ושואבי אבק.

לשם כך הגדילה השנה בוש את תקציב הפרסום, שנאמד ב־3 מיליון שקל. בשנה שעברה עמד התקציב על כ־2 מיליון שקל.

בוש בולטת כיום בישראל בקטגוריית מוצרי החשמל הלבנים (הגדולים). לפי נתוני מכון המחקר GFK, בקטגוריית מדיחי הכלים תופסת בוש נתח שוק של 60%, במכונות הכביסה היא תופסת כ־33% וכך גם בקטגוריית מייבשי הכביסה.

התקציב השנתי הכולל של משרד הפרסום גיתם BBDO בשנת 2009 עמד על 227.8 מיליון שקל, לאחר שירד ב־1% בשנה החולפת.

תגיות