אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מסלקום להוט: אילן צחי מונה לסמנכ"ל שירות בחברת הכבלים צילום: סיוון פרג'

מסלקום להוט: אילן צחי מונה לסמנכ"ל שירות בחברת הכבלים

עוזרת המנכ"ל מונתה במקביל לסמנכ"ל. כמו כן תורחב חטיבת הטכנולוגיות בחברה וימונה לה CTO שטרם נבחר

01.02.2010, 10:15 | גיל קליאן

אילן צחי מונה לסמנכ"ל שירות לקוחות ב-HOT. צחי, שכיהן בתפקידו האחרון כמנהל שירות הלקוחות הטלפוני של סלקום וכחבר הנהלת החברה. במקביל, לילך טל מונתה לסמנכ"לית, ותמשיך בתפקידה כעוזרת מנכ"ל וכראש מטה החברה.

מנכ"ל החברה, הרצל עוזר, כתב לעובדי החברה היום (ב')  כי "אילן הינו מנהל שירות מוערך ובעל נסיון עשיר בניהול מוקדי שירות, אשר הצליח להוביל להצלחות ולשיפורים ניכרים בתחום שירות הלקוחות. אין לי ספק, כי עם ניסיונו הרב, יתרום אילן רבות להמשך מהפיכת השירות, שהחברה עוברת בשנה האחרונה. אילן יכנס לתפקידו מייד לאחר סיום החפיפה בסלקום".

עוזר עידכן על שינויים נוספים בחברה: "על מנת להאיץ את מימוש האתגרים הטכנולוגיים, תורחב חטיבת הטכנולוגיות בחברה, ותכלול מעתה את ההנדסה (בניהולו של אלעד דרור), מערכות המידע (בניהולו של ערן שפיר), וכן יועברו אליה אגף הטכנאים (בניהולו של קובי מלכה) ואגף המתקינים (בניהולו של משה יחזקאל). לחטיבה זו ימונה בתקופה הקרובה CTO, אשר ינהל את כל פעילות החטיבה המורחבת. במסגרת זאת, ישמש אילון גינזבורג, סמנכ"ל הטכנולוגיה, כסגן של ה-CTO שייבחר".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות