אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: להתנתק לעולם טוב יותר

קמפיין עולמי: להתנתק לעולם טוב יותר

סדרת מודעות פרינט שהעלתה Bose מציגה מצבים מסוכנים שבהם כדאי להיות טיפה יותר עירניים לסביבה. כשזה נעשה בהומור המסר עובר טוב ולא נראה מאיים או מרתיע

02.02.2010, 11:37 | חגי לוי

איכות של אוזניות מוסיקה נקבעות במידה רבה לפי מידת סינון רעשי הרקע שלהן. בעולם שבו מכשירי MP3 נמכרים בעשרות דולרים בודדים, גם אוזניות פשוטות וזולות יכולות להעביר סאונד נקי ואיכותי.

על רקע הירידה במחירי נגני המוסיקה והציוד הנלווה, יצרנית האוזניות והרמקולים האמריקאית Bose, שמאז ומעולם מיצבה את עצמה במשבצת הפרימיום, מדגישה את היכולת של הצרכנים שלה להתנתק מהעולם שמסביב הודות ליכולת סינון רעשים מהסביבה.

סדרת מודעות פרינט שהעלתה החברה מציגה דווקא מצבים מסוכנים שבהם כדאי להיות טיפה יותר עירניים לסביבה. כשזה נעשה בהומור, כמו במודעה שלפנינו, המסר עובר טוב ולא נראה מאיים או מרתיע.

תגיות