אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה: 4,518 מכוניות ייקראו לתיקון בישראל צילום: בלומברג

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה: 4,518 מכוניות ייקראו לתיקון בישראל

הדגמים שייקראו לתיקון התקלה בישראל הם טויוטה אוריס, אוונסיס, יאריס וורסו. היבואנית פועלת ליצירת מנגנון באתר האינטרנט שלה, שבאמצעותו יוכלו לקוחות החברה לבדוק האם מכוניתם זקוקה לתיקון

04.02.2010, 15:12 | שרון ביידר

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, מדווחת כי קיבלה מהיצרנית רשימה לא סופית של 4,518 מכוניות שנרכשו בארץ אשר יזומנו לתיקון התקלה הסדרתית בדוושת התאוצה שלהן.

יבואנית טויוטה מציינת, כי מדובר בחלק מתכתי קטן שיוכנס אל מנגנון דוושת ההאצה, וימנע את החיכוך העלול להיגרם בו במקרים נדירים. הודעה תישלח ללקוחות טויוטה והיבואנית פועלת ליצירת מנגנון שבו יוכלו לקוחות החברה לבדוק האם מכוניתם זקוקה לתיקון על ידי הזנת מספר הרכב או השלדה של המכונית באתר האינטרנט של היבואן.

משיחה עם גורמים בענף הרכב עולה שהדגם הנפוץ של החברה בישראל - הטויוטה קורולה, אינה נמצאת ברשימת המכוניות שצריכות להגיע לתיקון, כמו גם רכב הפנאי של החברה הטויוטה ראב 4. הדגמים שייקראו לתיקון התקלה בישראל הם מכוניות מסוג טויוטה אוריס, מכונית המנהלים אוונסיס, טויוטה יאריס וורסו.

בשבוע שעבר הודיעה טויוטה העולמית על הפסקת שיווקם של שמונה דגמים בארצות הברית בעקבות בעיה בדוושת הגז. טויוטה הודיעה גם שתזמן 2.3 מיליון בעלי מכוניות מן הדגמים הבעייתיים בארה"ב לבדיקה ותיקון.

בסוף השבוע גם אירופה נכנסה לתמונה, כשטויוטה הודיעה שתזמן 1.8 מיליון בעלי מכוניות לביצוע בדיקת מנגנון דוושת הגז. הפעם מדובר במכוניות במפרט אירופי שנמכרות בישראל, בהן טויוטה יאריס ממודל 2005–2009, טויוטה אוריס ממודל 2006–2010, טויוטה קורולה 2006–2009, טויוטה אוונסיס 2008–2009 וכן דגמים של רכב השטח ראב 4.

השבוע מסרה טויוטה העולמית כי האיסוף חזרה של המכוניות עשוי לעלות לה כ-2 מיליארד דולר בהפסדי מכירות.

תגיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
שמעתי שחברות עוברות לכלי רכב שלא היו מקובלים בציים עד כשיו
לפרגן להחלטות המקצועיות של מנהלי ציי הרכב ולמי שיש בעיה או לאיזה חברת ליסינג שלא תקבל את החלטת הלקוח תמכור קרח לאסקימוסים שיבינו אין צד אחד אף לא יכפה או יכופף וחברת ליסינג שתעלה מחירים לרקיע בכדי לא למכור ואו לחכיר רכב בליסינג תפעולי בחברות .......
ציי רכב , לא לפחד להחדיר דגמים חדשים  |  05.02.10
1.
בזיון
על זה נאמר איך שגלגל מסתובב לו. חברה שבשך שנים הרוויחה על חשבון הצרכן התמים שקיבל 4 כריות אוויר במקום 7, הצרכן שלא קיבל אביזרי בטיחות שמגעים בתור סטאנדארט. ויבואן שלא האמין לאותו לקוח מסכן שפנה אליהם לפני חצי שנה ודיווח להם על התקלה, באותו זמן הם אמרו לו שהו הוזה. נו טוב בקרוב שאף אחד לא ירכוש מהם רכבים נראה מי הוזה.
חיים , נתניה  |  04.02.10