אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זעזועים ב-JWT: אסי שביט דחה מינויו לסמנכ"ל קריאייטיב

זעזועים ב-JWT: אסי שביט דחה מינויו לסמנכ"ל קריאייטיב

מסתמן כי יורם דמבינסקי, איש קריאייטיב בעברו, יחבוש את כובע סמנכ"ל הקריאייטיב בנוסף לכובע מנכ"ל החברה

07.02.2010, 20:21 | מיכל תוסייה כהן

אסי שביט, שהיה אמור להיות סמנכ"ל הקריאייטיב החדש של חברת הפרסום JWT, הודיע ברגע האחרון למנכ"ל החברה יורם דמבינסקי כי לא ייכנס לתפקידו החדש מסיבות אישיות. זאת אף שב־JWT כבר פיטרו ארבעה עובדי קריאייטיב ותיקים לפני כחודש כדי לפנות את התפקידים לאנשיו של שביט. כמו כן פוטרו עוד שישה עובדים במשרד.

בשלב זה מסתמן כי דמבינסקי ייכנס לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב נוסף על עבודתו כמנכ"ל. מנהל מחלקת הקריאייטיב החדש, ניר פרח, שהגיע ממקאן אריקסון, יסייע לו בתפקיד.

"בשנה האחרונה חזר JWT ישראל לעשירייה הפותחת, ואני בטוח שעם ניר המומנטום החיובי יקבל תנופה אדירה", מסר דמבינסקי ל"כלכליסט".

שביט, שמגיע ממשרדי תאגיד הפרסום BBDO בחו"ל, היה אמור לקחת חלק בהחזרת ימי הזוהר לחברה, שכיום נמצאת בירידה בטבלת משרדי הפרסום בעקבות אובדן של תקציבים מרכזיים. התקציב העיקרי שאיבדה הוא של חברת אלקטרה, המוערך ב־22 מיליון שקל, שהפסידה לאדלר חומסקי & ורשבסקי.

דובר JWT יהודה שוויצר מסר: "אסי שביט אינו מצטרף למשרד הפרסום JWT ישראל מסיבות אישיות ומשפחתיות. עם זאת, המהפכה במחלקת הקריאייטיב כבר נעשתה, ו־JWT מרחיבה את מצבת כוח האדם בשמונה עובדים חדשים במקום אלה שפוטרו".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות