אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טויוטה ישראל: נזמן לתיקון 1,335 דגמי פריוס

טויוטה ישראל: נזמן לתיקון 1,335 דגמי פריוס

טויטה העולמית הודיעה כי תזמן 400 אלף בעלי פריוס ברחבי העולם כדי לתקן בעיה במערכת הבלימה

09.02.2010, 12:24 | תומר הדר ושרון ביידר

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, הודיעה לפני שעה קלה על קריאת שירות לעדכון תוכנה ב-1,335 כלי רכב מסוג טויוטה פריוס דור 3 שעלו על הכביש החל מחודש אוגוסט 2009.

על פי נתוני היבואנית הוזמנו לקריאת השירות באירופה 52,903 כלי רכב מסוג זה. קריאת השירות באה כתוצאה ממספר פניות של לקוחות שדווחו על תחושת בלם שאינה רצופה במהלך בלימה קבועה ואיטית בדרכים משובשות או חלקות כאשר מערכת ה-ABS מופעלת. יבואנית טויוטה מציינת כי בישראל לא התקבלה קריאה מהסוג הזה.

מיבואנית טויוטה נמסר בנוסף שלמרות תחושת אי הנוחות הנגרמת לחלק קטן של הלקוחות, אין פגיעה במרחקי הבלימה של הרכב שעומד בכל דרישות הבטיחות והתקנים הבין לאומיים. תיקון התקלה צפוי לערוך כ-40 דקות כשהלקוחות לא יחוייבו בגינו. התיקון, יש לציין, אינו מכאני וכולל עדכון פשוט של תוכנת מחשב הרכב.

כאמור, הודעת היבואנית מגיעה אחרי שהבוקר פורסם כי חברת טויוטה העולמית הודיעה היום (ג') באופן רשמי כי תזמן 400 אלף בעלי פריוס בכל העולם כדי לתקן בעיה במערכת הבלימה של המכונית.

כפי שפורסם ב"כלכליסט", מדובר בתקלה שעשויה להתרחש בעת בלימה על משטחים משובשים כגון חצץ ולהאריך את המרחק הנדרש לבלימה. בארה"ב יבוצע ריקול וולונטארי, כלומר כזה שנוגע רק לבעלי פריוס שירצו לגשת למוסך לטפל בבעיה. בארה"ב מדובר בכ-133 אלף מכוניות מן הדור החדש של הפריוס, שיוצרו עד ינואר האחרון. במקביל יזומנו גם כ-7,000 בעלי קאמרי אמריקאים לתיקון של תקלה בהגה הכוח של המכונית.

תגיות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
טויוטה
כל הכבוד לטויוטה העולמית שהולכת לבצע מבצע תיקון כזה בכל העולם, ולוקחת על עצמה את מלאו האחריות , כל מי שאין לא טויוטה וצוחק עכשיו על בעלי טויוטה לא מבין עד כמה הרכב הזה לא עושה בעיות ועלויות הטיפול נמוכות . אני נוסע על טויוטה ואני אמשיך לנסוע רק על טויוטה . אין לי מניות ו/או כל קשר ליבואן . מאיר
מאיר  |  10.02.10