אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עזיבות במחלקת המגזרים של מקאן צילום: צביקה טישלר

עזיבות במחלקת המגזרים של מקאן

מנהל הקריאייטיב הראשי של McCann Cultures, פורש מהחברה. יוני קיש, סמנכ"ל האסטרטגיה של מקאן, עוזב אחרי תשע שנים בתפקיד

10.02.2010, 09:36 | מיכל תוסייה כהן

זעזועים במחלקת המגזרים של מקאן: אייל גור, מנהל הקריאייטיב הראשי של McCann Cultures, חברת הפרסום למגזרים של מקאן אריקסון, פורש מהחברה לאחר קרוב לעשור. עזיבתו מגיעה כחודש לאחר עזיבתם של מנהלי המחלקות החרדית והרוסית, איתן דובקין ואנה פרציקוב. כמו כן, לאחרונה עזב את המחלקה גם התקציבאי הבכיר עויזר דרוק. גור טרם הודיע לאן ימשיך בתפקידו הבא.

נוסף על כך, יוני קיש, סמנכ"ל האסטרטגיה של מקאן, עוזב את המשרד אחרי תשע שנים בתפקיד. גם הדר גור־אריה, ששימשה כסמנכ"לית במקאן דיגיטל, פרשה מהתפקיד והתמנתה למנכ"ל משרד הפרסום רגב־קויצקי.

דובקין עזב את McCann Cultures כדי לפתוח בית ספר לפרסום במגזר החרדי, תחת בית הספר לפרסום "הבצפר" בנמל תל אביב. דרוק עזב כדי לשמש קמב"ץ לענייני פרסומות בעיתון "הקהילה". אנה פרציקוב עזבה את לחלוטין את עולם הפרסום ונכנסה לעולם העסקים.

גל העזיבות במחלקת המגזרים של מקאן מגיע לאחר שהמחלקה איבדה תקציבי פרסום גדולים דוגמת סלקום. לפני כמה חודשים החליטה סלקום להפריד את התקציב החרדי מהתקציב החילוני. התקציב החרדי עבר לגיתם, וכך איבדה מקאן את הלקוח הגדול שלה.

מנגד, חברת החשמל הודיעה כי היא מעבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד, אך הדבר לא מנע את גל העזיבות.

תגיות