אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: מי הרג את שרק?

קמפיין עולמי: מי הרג את שרק?

חנות הורדות חוקיות מהודו יוצאת בקמפיין שהרבה יותר מפרגן לצרכן: במקום לזרוק איומי סרק, היא פונה לרגשות האשם שלו ומציגה בפניו את הפגיעה שנגרמת לתעשייה מההורדות הבלתי חוקיות

10.02.2010, 14:41 | חגי לוי

הקרב על עתידה של תעשיית הדיסקים וסרטי הדי.וי.די הוא קרב מאסף שסופו ידוע מראש: קשה מאוד לשכנע אנשים לשלם כסף על סרט או מוזיקה שהם יכולים להוריד בחינם. מהלכים פרסומיים שיזמו תעשיית המוסיקה וארגוני יוצרים בחו"ל שהתבססו על הפחדה לא ממש עזרו, למעט דוגמאות חריגות של חנות אייטונס של אפל.

חנות הורדות חוקיות מהודו, בשם ביג פליקס, נוקטת גישה אחרת, עם קמפיין שהרבה יותר מפרגן לצרכן: במקום לזרוק לעברו איומי סרק, היא פונה לרגשות האשם שלו ומציגה בפניו את הפגיעה שנגרמת לתעשייה וליצרים מההורדות הבלתי חוקיות. לפעמים, תחושת אשמה יכולה להיות אפקטיבית בשינוי התנהגות צרכנים יותר מכל רגש אחר.

 

המותג: ביג פליקס. מדינה: הודו. משרד הפרסום: Makani

תגיות