אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מכירות ה-NME צנחו ב-20%

מכירות ה-NME צנחו ב-20%

שבועון הרוק הבריטי איבד במחצית השניה של 2009 חמישית מהקוראים שלו ונותר עם פחות מ-40 אלף. המתחרה Q ירד ב-8% ל-95 אלף קוראים

12.02.2010, 18:25 | סוכנויות הידיעות

התפוצה החודשית הממוצעת של מגזין הרוק Q של באואר ירדה מתחת ל-100,000 במחצית השניה של השנה שעברה במקביל לצניחה במכירות של שבועוני בידור רבים.

לפי נתוני משרד התפוצה הבריטי, בששת החודשים האחרונים של 2009 מכירות Q נפלו ב-8% לעומת התקופה המקבילה ב-2008, לרמה של 94,811 והמגזין המתחרה Mojo נטל את הבכורה עם 98,484 קוראים משלמים.

מגזין המוזיקה החינמי The Fly הגדיל את התפוצה שלו ב-7.55 במהלך התקופה. כותרי רוק איבדו בממוצע שבעה אחוז לעומת המחצית המקבילה והמגזין ניו מיוזיקל אקספרס שבבעלות IPC מדיה ספג את החבטה הקשה ביותר: מכירות ה-NME, שיוצא מדי שבוע, ירדו ב-20.6% בהשוואה לחציון המקביל והוא נותר עם 38,486 אלף קוראים.

השבועונים Kerrang ו-Word איבדו מעל 20% ולמעשה אף מגזין מוזיקה לא רשם עליה למעט אלה שמופצים בחינם, כמו ה-Fly, שהגיע ל-108 אלף קוראים. בקרב שבועוני הקולנוע, גדלה תפוצת אמפייר שבבעלות באואר ב-2.4% לרמה של 194 אלף קוראים ואודאון נקרא על ידי 205 אלף קוראים. 

תגיות