אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
איזי ג'ט מודיעה רשמית: תפעיל קו ז'נבה-תל אביב צילום: בלומברג

איזי ג'ט מודיעה רשמית: תפעיל קו ז'נבה-תל אביב

החל מה-30 באוגוסט תפעיל טיסות בימים ראשון, שני, חמישי ושישי. מחיר התחלתי: כ-70 יורו הלוך ושוב

15.02.2010, 07:06 | יסמין גיל

עכשיו זה רשמי: חברת התעופה הבריטית איזי ג'ט, המפעילה טיסות מוזלות ("לואו קוסט") בקו לונדון-תל אביב, הודיעה כי החל מה-30 באוגוסט, תחל להפעיל ארבע טיסות שבועיות בין ז'נבה לתל אביב. החברה נכנסה לפעילות בישראל עם הקו ללונדון, בנובמבר 2009.

הטיסות יפעלו בימים ראשון, שני, חמישי ושישי. הן יצאו מנתב"ג בשעה 18:40 וינחתו בז'נבה ב-22:15 (זמן מקומי). הטיסות מז'נבה ייצאו ב-12:45 ויגיעו לתל אביב בשעה 17:50.

על פי נתוני החברה, המחיר ההתחלתי לטיסת הלוך וחזור בקו תל אביב-ז'נבה-תל אביב יעמוד על כ-70 יורו, כולל מסי נמל, אך על פי מודל ה"לואו קוסט": עם תשלום נפרד עבור ארוחה, בחירת מושב והעלאת מזוודה.

כיום סוויס מפעילה 14 טיסות שבועיות מציריך לתל אביב, ואל על 12 טיסות לציריך ועוד שש לז'נבה. לפני כחצי שנה נחתם הסכם תעופה חדש בין ישראל ושוויץ, המאפשר לכל צד למנות שתי חברות תעופה סדירות להפעלת טיסות נוסעים, בכל אחד מהיעדים בין המדינות. ההסכם מאפשר לכל מדינה להפעיל 24 טיסות נוסעים סדירות מידי שבוע, לעומת 17עד אז.

תגיות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
המחיר הלוך ושוב- והדלק הלוך ושוב לא כלכלי לחברת התעופה הפסד על הניר
30 טון דלק - כמה עולה טון ? 2 טייסים - עלות שכר- לא מה שהם מקבלים אלא מה שמשלמת החברה- סביב 100 דולר לשעה לטייס כפול 2 כפול 8 (הלוך חזור) יוצא סביב 3500 דולר. 5 דיילים גם כן סביב 3000 דולר . ביטוחים, אגרות נחיתה , אגרות מעבר בשמי המדינות בדרך, על הוצאות תחזוקה לא מדברים כאן כי החברות האלו חוסכות מאד ברכיב הזה. צדק מי שכתב קודם: נראה מה ייצא מההרפתקה הזו. אני אגב , אם הייתי גורם ברשות ממשלתית הקשורה לאישור טיסות כאלו , לא הייתי מאשר אותן כי ברור שיש כאן בעיה מובנית
הםשך החשבון  |  20.02.10
4.
אין ארוחות חינם. תזכרו את הביטוי הזה נבחן אותו אחרי חצי שנה
70 יורו כפול 130 נוסעים בערך (המטוסים שלהם כאן- 737 קטנים) - יוצא סביב 9000 יורו. הדלק לג'נבה- סביב 12 טון כוון אחד לא כולל רזרבות , אז סביב 16 טון דלק תעופתי לכוון אחד. צוות של 2 טייסים ועוד 5 דיילים, על תחזוקה לא מדברים בחברות האלו. עכשיו שכל אחד יעשה את החשבון בעצמו.אף אחד לא מחלק מתנות . לימדו אותי שמה שזול עולה בסוף ביוקר
קברניט בחברת תעופה  |  20.02.10
לכל התגובות