אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גידי גולדפינגר: "פימי פחות מתאימה לשותפות אופנה" צילום: מאיר פרטוש

גידי גולדפינגר: "פימי פחות מתאימה לשותפות אופנה"

כך אמר בעלי רשת לי קופר לאחר יציאת הקרן מהשקעתה בחברה. הרשת תשקיע 8 מיליון שקל במיתוג מחדש

15.02.2010, 10:09 | מאיה זיסר

"קרן השקעות כמו פימי פחות מתאימה להיות שותפה ברשת אופנה". כך אומר ל"כלכליסט" גידי גולדפינגר, מנכ"ל ובעלי רשת לי קופר, בעקבות יציאת קרן פימי מהשקעתה (55%) בחברה בשבוע שעבר, ומכירת אחזקותיה לגולדפינגר. "נתתי להם הצעה שהתקבלה בברכה. אולי בהמשך אני אכניס שותף אחר, כבר היו פניות שונות בנושא".

מותג הג'ינסים הבריטי לי קופר פועל בארץ בזיכיון של חברת "קונספט שיווק" (בעלת השליטה שמחזיקה גם במותג הגלישה בלו ברד). החברה יוצאת בשבוע הקרוב במהלך שיווקי אסטרטגי בהשקעה של כ־8 מיליון שקל. זאת, בתום שנה קשה למותג הבריטי, שבמסגרתו נסגרו עשרות סניפים באירופה. גם בישראל נסגרו שש חנויות, והרשת מונה כיום 38 סניפים. במסגרת הקמפיין השיווקי החדש, יוחלף לוגו לי קופר בלוגו הבריטי, ויעלו פרסומות בערוצי המדיה השונים לרבות האינטרנט.

את עיקר הפגיעה ספג המותג מפעילותו במזרח אירופה, שם התכווץ מספר החנויות מ־77 ל־32. "עיקר תשומת הלב הייתה לראות איך מטפלים בבעיה הגדולה שנוצרה לנו במזרח אירופה. מדובר בחטיבה שהרוויחה מליוני יורו והפכה לחטיבה שמפסידה מיליוני יורו. ב־2008 היינו אמורים להנפיק לבורסה ולא הצלחנו. בעקבות הקשיים ערכה הרשת פעילויות שונות לצמצום הנזקים. עבדנו על עצירת הדימום, כדי שלא יגרום לקריסה שלנו גם בארץ", אמר גולדפינגר.

לדבריו, אחד השינויים הצפויים ברשת הוא הרחבת טווח המחירים, כך שהיו פריטי ג'ינס שיימכרו גם ב־249 שקל. "זה יהיה ה'וואליו פור מאני' שלנו מול המתחרים. הבעיה שלנו היא החזית שנפתחה מולנו בשנתיים האחרונות, גם אסטרטגית וגם מבחינת התמחור - הרשתות מוכרות ג'ינסים במחירים זולים", אמר גולדפינגר כשהוא רומז לרשת קסטרו.

הכנסות לי קופר בישראל בארץ, עמדו ב־2009 על כרבע מיליארד שקל - ירידה של 20% ממכירות של 310 מיליון שקל ב־2008.

תגיות